Ilustracja Gracza

Rekrutacja ponownie otwarta!
Szukamy redaktorów

Dowiedz się więcej
Ilustracja Gracza
10 lat temu / Bartosz Kwidziński

Fort Defense – recenzja

Czy gra zdołała się obronić?

10 lat temu / Bartosz Kwidziński

Recenzja: Broken Sword 5

Czy seria Broken Sword nadal może się podobać?

10 lat temu / Bartosz Kwidziński

Recenzja: Stick It to the Man (PSVita)

Czy bohater odkrył moje pragnienia odnośnie idealnej gry? Stick It to The Man to produkcja nietypowa. Oryginalne jest w niej niemal wszystko – począwszy od świata, przez zdolność bohatera, a na fabule kończąc.

10 lat temu / Bartosz Kwidziński

Recenzja: Indoor Sports World

Czy cztery gry w jednej skutecznie przyciągają do konsoli, czy może stanowią jedynie chwyt marketingowy?

10 lat temu / Konrad Bosiacki

Recenzja: Soul Sacrifice

Soul Sacrifice miało być jedną z tych gier, której celem byłoby podniesienie wyników sprzedaży przenośnej konsoli Sony. Czy jest na to jakakolwiek szansa?

10 lat temu / Bartosz Kwidziński

Recenzja: Rainbow Moon

Co czeka na końcu tęczy?

10 lat temu / Tomasz Słowik

Recenzja: Doodle Devil

Zrecenzowanie czegoś, co trudno nazwać grą jest niełatwym zadaniem...

10 lat temu / Konrad Bosiacki

Recenzja: Tearaway

W drugiej połowie 2013 roku czekałem tylko na dwie gry. Pierwszą był Killzone, który mnie nie zawiódł. Druga to Tearaway, czyli najnowsza produkcja brytyjskiego studia Media Molecule. Czy ona również okazała się sukcesem?

10 lat temu / Konrad Bosiacki

Recenzja: Farming Simulator

W pole, w pole! Ale czy warto?

10 lat temu / Redakcja

Recenzja: Proteus

Czyli jak za 49 PLN wybrać się na bezludną wyspę.

10 lat temu / Bartosz Kwidziński

Recenzja: Malicious Rebirth

Oryginalny styl graficzny, ogromni przeciwnicy i postaci do wyboru – czy te elementy wystarczają, by produkcja była dobra?

10 lat temu / Tomasz Słowik

Recenzja: CastleStorm

Przykład na to, że umiejętne mieszanie gatunków to recepta na sukces, mimo że gra nie jest pozbawiona wad.

10 lat temu / Bartosz Kwidziński

Recenzja: A-Men 2

A-Men 2 to kolejna polska gra na Vitę. Czy to dobrze, że tytuł został wydany?

10 lat temu / Tomasz Słowik

Recenzja: Dragon’s Crown

Pomimo początkowych obaw, ten dwuwymiarowy cRPG po prostu mnie urzekł, ale czy jest on pozbawiony wad?

10 lat temu / Tomasz Słowik

Recenzja Muramasa Rebirth

Wszystkich przeciwników dalekowschodnich klimatów muszę ostrzec – to nie jest gra dla Was. Ale czy tym połączeniem RPG-a i gry akcji warto się w ogóle zainteresować?

10 lat temu / Bartosz Kwidziński

Recenzja: Batman: Arkham Origins – Blackgate

Batman w końcu pojawił się na Vicie. Czy jest to udany debiut?

10 lat temu / Tomasz Słowik

Recenzja: Angry Birds Trilogy

Czyli krótki poradnik jak zarobić i się nie narobić.

11 lat temu / Konrad Bosiacki

Recenzja: Worms Revolution Extreme

Wiele lat minęło od pierwszej części, seria przeszła wiele ewolucji. Czy najnowszej edycji wyszło to na dobre? Tego dowiecie się z poniższej recenzji.

11 lat temu / Tomasz Słowik

Recenzja: Atomic Ninjas

Studio Grip Games wpadło na pomysł stworzenia platformówki nastawionej na grę wieloosobową. Miało być dynamicznie, oryginalnie i wesoło, a jak jest w rzeczywistości?

11 lat temu / Bartosz Kwidziński

Recenzja: Lone Survivor – Director’s Cut

Zagłada ludzkości to temat eksploatowany od bardzo dawna. Czy produkcja Superflat Games mimo to wciągnie gracza?

11 lat temu / Konrad Bosiacki

Recenzja Czytelnika: Rayman Legends

Rayman Legends, czyli kontynuacja znanego wszystkim Rayman Origins w końcu zawitała na sklepowe półki. Czy warto się nią zainteresować?

11 lat temu / Redakcja

Recenzja: The Walking Dead

Tematyka zombie, tak w książkach, jak również w filmach jest ostatnio bardzo popularna. Czy jest to kolejna gra typu „zabij jak największą liczbę zombie i spraw, aby krew lała się na prawo i lewo?

11 lat temu / Konrad Bosiacki

Recenzja: Killzone: Najemnik

Przetestowałem razem z Tomaszem najbardziej wyczekiwaną grę tego roku na PS Vita, nasze wrażenia oraz opinie poznacie czytając poniższą recenzje.

11 lat temu / Bartosz Kwidziński

Recenzja: Otwórz Mnie

Czy otwieranie pudełek może zafascynować gracza do tego stopnia, że będzie gotów poświęcić temu wiele czasu?