Recenzja: Yonder: The Cloud Catcher Chronicles (PS4)
Zdarza się, że na gry czekamy tygodniami, miesiącami, a nawet latami. W ten sposób buduje się napięcie, rosną oczekiwania, zasypujemy się informacjami o tytule aż do dnia premiery.
Recenzja: Resident Evil VII: Biohazard [PS4, PS VR]
Nie ukrywam, że do zagrania w Resident Evil VII: Biohazard skusiła mnie wersja demonstracyjna – The Kitchen. Nigdy nie byłem wielkim fanem serii Resident Evil.
Recenzja: The Long Dark [PS4]
The Long Dark to produkcja bardzo wymagająca – nie wybacza potknięć i właściwie każda decyzja ma odczuwalne konsekwencje. Czy to dobrze? Czy może twórcy przesadzili, niepotrzebnie utrudniając rozgrywkę?
Recenzja: Nidhogg 2 (PlayStation 4)
Nidhogg 2 to jeden z tych tytułów, w których grafika nie jest piękna, ale i tak bawimy się przy tej grze naprawdę przednio. Zwłaszcza w trybie rozgrywki wieloosobowej, przy której śmiechu było co niemiara!
Recenzja: Agents of Mayhem [PS4]
Volition od lat dostarczało nam lżejszych, bardziej szalonych gier z otwartym światem niż konkurencja z Rockstara.
Recenzja: Hellblade Senua’s Sacrifice – małe arcydzieło! (PS4)
Ninja Theory powracają z kolejną fantastyczną grą. Minęły cztery lata od ich ostatniej produkcji – DmC: Devil May Cry.
Recenzja: Matterfall – wszechobecna masakra (PS4)
Matterfall to jeden z tych tytułów, który na początku nie wygląda nazbyt interesująco. Ot, kolejna „platformówka”, zabijanie przeciwników i zdawałoby się, że na tym koniec. Na szczęście nie!
Recenzja: Demetrios: The BIG Cynical Adventure [PS4]
Nie ukrywam, że jestem fanem klasycznych przygodówek z gatunku „wskaż i kliknij”. Czy Demetrios jest dobrym przykładem tych gier? Sprawdźmy. W Demetrios: The BIG Cynical Adventure wcielamy się w postać Bjorna Thonena.
Recenzja: Tiny Trax (PlayStation VR)
Na PlayStation VR powstaje sporo gier. Część z nich to zwykłe dema technologiczne, które z grami mają niewiele wspólnego. Ale czasem przytrafi się tytuł, który zrobi na mnie dobre wrażenie, taki w który warto zagrać.
Recenzja: Patapon Remastered (PS4)
Są takie tytuły, które definiują platformę, z której się wywodzą. Kiedy tylko pomyślicie o jakimś sprzęcie od razu na myśl przychodzi ten tytuł. Dla PlayStation Portable taką grą była seria Patapon.
Recenzja: Shadow Tactics: Blades of the Shogun (PS4)
Skradanka taktyczna z rzutem izometrycznym na PS4 w stylu starych Commandos? Brzmi wyśmienicie! Tym bardziej, że akcja Shadow Tactics rozgrywa się w feudalnej Japonii, której klimaty w grach bardzo lubię.
Recenzja: Until Dawn: Rush of Blood [PSVR]
Jestem wielkim fanem Until Dawn. Kiedy dowiedziałem się, że na PSVR ukazało się Rush of Blood, musiałem zagrać. Czy było warto? Już na wstępie moje gorące nadzieje zostały nieco ostudzone.
Recenzja: Nioh – Niepokorny honor DLC (PS4)
Nioh otrzymał drugi pakiet DLC – Niepokorny honor. Akcja dodatku rozgrywa się na terenie zamku w Osace. Tym razem Williamowi przyjdzie zmierzyć się z słynnym samurajem Sanadą Yukimurą, dla którego honor jest najważniejszy.
Recenzja: Dino Frontier [PSVR]
Kolejna gra – Dino Frontier – została wydana na PSVR. Tym razem padło na mariaż dinozaurów i… kowbojów. Czy to może się udać? Krótka odpowiedź brzmi: tak.
Recenzja: CastleStorm VR [PSVR]
Produkcja znana z PS3, Xboksa 360 i Vity – CastleStorm – zmierza na PS VR. Czy wirtualna rzeczywistość sprawdza się z tą grą? Sprawdźmy. CastleStorm VR to kolejna już edycja wydanej początkowo w 2013 roku gry.
Recenzja: Superhot [PS4]
Superhot ogrywałem już i recenzowałem na PlayStation VR. Jak produkcja wygląda bez gogli rzeczywistości wirtualnej? Od samego początku zauważalna jest inna mechanika rozgrywki niż w Superhot VR.
Recenzja: Theseus [PSVR]
Nie ukrywam, że bardzo czekałem na tę grę. Mitologia grecka jest jednym z moich ulubionych tematów, a mit o Tezeuszu, choć prosty, ma potencjał na stworzenie całkiem interesującej produkcji. Czy studiu Forge Reply udało się to osiągnąć?
Recenzja: Call of Duty: Infinite Warfare – Absolution (PS4)
Trzeci pakiet dodatków do Call of Duty: Infinite Warfare jest już dostępny od kilku dni na konsolach PS4.
Recenzja: Superhot VR [PlayStation VR]
Zastanawialiście się kiedyś jak wyglądałoby połączenie Matrixa, Mirror’s Edge i trybu Breach z Deus Ex: Rozłamu Ludzkości w jedną grę? Odpowiedź na to pytanie dostarcza polskie studio Superhot Team.
Recenzja: Dead by Daylight (PS4)
Chętni na kolejną grę wieloosobową z asymetrycznym trybem gry? Jeżeli tak, to studio Behavior Interactive ma dla was mroczną propozycję.
Recenzja: Diablo III: Przebudzenie Nekromantów (PS4)
Przebudzenie Nekromantów, to długo wyczekiwany dodatek dla wielu zapomnianego już Diablo III na konsolach. DLC oferuje nam nowego bohatera – Nekromantę, za którego musimy zapłacić aż 63 zł.
Recenzja: To jesteś Ty! (PS4)
Imprezowe granie w ostatnich latach trochę straciło na znaczeniu. Kiedyś Sony miało w swoim portfolio całkiem sporo ciekawych produkcji, które mogliśmy ogrywać ze znajomymi na imprezach.
Recenzja: Micro Machines World Series (PS4)
Miniony tydzień to dobry czas dla graczy wychowanych w latach 90tych. Ledwo odeszliśmy od odświeżonej trylogii Crash Bandicoot, a teraz Codemasters prezentuje nam kolejną odsłonę cyklu, w który wielu z nas zagrywało się za młodu.
Recenzja: Crash Bandicoot N.Sane Trilogy (PS4)
Wskrzeszanie starej marki to bardzo niewdzięczna praca. Nie dość, że trzeba przystosować często bardzo archaiczną produkcję do bardziej nowoczesnych realiów to trzeba jeszcze wciąż uważać by nie podpaść wiernym fanom marki.