29 maja Bungie opublikuje patch 1.2.1 do Destiny 2, który wprowadzi kolejne zmiany.
Zmiany w pancerzach egzotycznych mają za zadanie wprowadzić więcej wyborów ataku lub przetrwania, czy to w szturmach, czy w Tyglu. Patch 1.2.1 to aktualizacja, która zmieni sześć egzotycznych pancerzy, po dwa dla każdej klasy:
Tytan
Syntoceps
- Zmiany w mechanice: wcześniej cecha zmieniała obrażenia walki wręcz w zależności od liczby otaczających was wrogów. Teraz zapewnia stałą premię do walki wręcz i superzdolności, gdy otacza was trzech lub więcej wrogów. Premia utrzymuje się na krótką chwilę, nawet gdy nie jesteście już otoczeni.
- Mimo tego, że Syntoceps jest popularny w Tyglu, gracze zwykle skupiają się na zwiększonej szybkości doskoku. Zwiększone obrażenia były niełatwe do wykorzystania w praktyce ze względu na ich zmienność. Wprowadzone zmiany pozwolą wam częściej i w każdych warunkach odczuć zapewnianą premię, zwłaszcza w PvE.
Nieokiełznany lew
- Zmiany w mechanice: strzelanie bez celowania podczas Uniesienia nie przerwie lotu i nie będzie miało kary do celności za strzelanie w locie.
- Nieokiełznany lew zaprojektowany został wokół Uniesienia i tego, jak ono wpływa na wasz styl gry i taktykę. Zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej w tym kierunku, z myślą o szybkich atakach z powietrza.
Łowca
Smoczy cień
- Zmiany w mechanice: uniki przeładowują jednocześnie wszystkie bronie. Efekty Pancerza z widmowego metalu zapewniają też premię do mobilności.
- Smoczy cień ma swoich wiernych fanów, ale chcieliśmy, aby stał się ogólnie bardziej użyteczny nawet w neutralnych okolicznościach, zachowując jednak charakter wyposażenia szybkonogiego ninja.
Sztuczkorękawy machinatora
- Zmiany w mechanice: wyjęcie broni bocznej, będąc krytycznie rannym, znacznie zwiększa jej obrażenia.
- Wyobraziliśmy sobie scenariusz z ukrytą bronią: pistolet w rękawie, który wyciągacie w sytuacji awaryjnej. Wprowadzone zmiany powinny ułatwić zmianę wyniku potyczki.
Czarownik
Buty srebrzystej Luny
- Zmiany w mechanice: przeładowanie w wyrwie jest automatyczne, a nie aktywowane przez wejście lub wyjście. Wzmacniająca wyrwa sprawia, że broń jest bardziej skuteczna na daleki dystans.
- Zmuszanie graczy do wchodzenia i wychodzenia z wyrwy, aby przeładować broń było niespójne z innymi efektami, a zwłaszcza ze wzmocnieniem osłony uzdrawiającej wyrwy. Zautomatyzowaliśmy efekt, aby był łatwiejszy do zrozumienia i wykorzystania. Jako że jest to bardziej ofensywny wybór wśród wyrwowych egzotyków, chcieliśmy bardziej nagrodzić graczy wykorzystujących wzmacniającą wyrwę zamiast defensywnej gry wyrwą uzdrawiającą.
Słoneczne karwasze
- Zmiany w mechanice: domyślny efekt został zastąpiony następującym: wydłuża działanie granatów słonecznych. Słoneczne zabójstwa wręcz zapewniają na krótki czas nieskończoną energię granatów.
- Pomimo efektywności w pewnych sytuacjach dzięki stałej premii obrażeń granatów słonecznych, Słoneczne karwasze nie były dość wypasione jak na rękawice, dzięki którym twoje przedramiona płoną. Utrzymując charakter „egzotycznego pancerza słonecznych granatów”, bardzo poprawiliśmy ich sprawność, dając graczom uczucie potężnej mocy, z której można częściej korzystać.
Z innych ważnych informacji jutrzejsza patch naprawi m.in:
- Naprawiono problem, przez który gracze tracili punkty rankingu Chwały za zbyt szybkie wychodzenie z meczu po jego zakończeniu
- Naprawiono problem, przez który kamień milowy PD klanu nie zapewniał potężnej nagrody
- Naprawiono problem, przez który łaski Straży Przedniej blokowały postęp zadań w szturmach i kamieniach milowych
- Naprawiono problem, przez który Wyjce zamykały się zbyt szybko w czasie wydarzenia publicznego „Bojsat w ogniu”, uniemożliwiając graczom aktywację heroicznego wariantu wydarzenia
- Szturm „Katastrofa Exodusa” zostanie jutro usunięty z playlisty heroicznych szturmów.
Dodaj komentarz