Już w najbliższy wtorek 26 czerwca po resecie Bungie wprowadzi kolejne zmiany w sześciu egzotycznych pancerzach. Wystartują także ponownie zmagania frakcji.
Miesiąc temu Bungie wprowadziło pierwsze zmiany w pancerza egzotycznych,które,jak sami twierdzą na swoim blogu spodobały się graczom. Tak samo jak przy aktualizacji 1.2.1, wszystko, co wypisane jest poniżej, jest dodatkiem do istniejących bonusów zapewnianych przez egzotyczne pancerze.
Łowca
Malinowy fart
- Zwiększono szansę na pełne odnowienie granatu elektrycznego przy trafieniach tym granatem.
- Gwarantuje odnowienie energii granatu za pełny przeskok błyskawicy trafiający cztery cele.
- Wszystkim podobała się idea teoretycznie nieskończonych granatów zapewnianych przez Malinowy fart, ale jej losowość zniechęcała wielu graczy. Dzięki tej zmianie wasze umiejętności wpłyną na uzyskiwaną premię, także rzucajcie celnie.
Tup0t-EE5
- Zwiększona premia przy korzystaniu ze Skoku na bok i Potrójnego skoku.
- Statystyka korzystania z Tup0tu-EE5 w Tyglu była całkiem niezła, ale ponieważ głównie wpływała na Wysoki skok, gracze w pewien sposób byli ograniczeni, jeśli chcieli wpłynąć na swój powietrzny styl. Z tego powodu dwa pozostałe warianty podwójnego skoku zostały zmienione, by były bardziej użyteczne.
Kręgosłup młodej ahamkary
- Usunięto zdolność oznaczania.
- Zwiększono promień wybuchu granatu-pułapki i szybkość rzutu oraz granaty te są teraz trudniejsze do zniszczenia.
- Trafienia zdolnościami słonecznymi ładują nieco energię granatu-pułapki.
- Zdolność oznaczania, chociaż przydatna w niektórych sytuacjach (np. w Tyglu), nie sprawdzała się w PvE. Usunięcie jej pozwoli nam obrać lepszy kierunek rozwoju. Od teraz wasze granaty-pułapki mają większego kopa i możecie szybciej z nich korzystać.
Tytan
Gródź elektryczna AOK/0
- Od teraz zapewnia Przewodniki furii za trafienia wręcz, a nie zabójstwa wręcz.
- Przewodniki furii zapewniają teraz kumulującą się odporność na obrażenia wręcz.
- Zmiany te miały na celu zwiększenie przydatności Przewodników furii w potyczkach PvE. Gródź elektryczna była w stanie ochronić was od hord sługów przez ciągłe ogłuszanie ich, ale przeciwko np. rycerzom Roju uzbrojonym w miecze, nie była już tak skuteczna. Zmiany te zwiększają też użyteczność tego egzotyka w Tyglu, ale zwyczajne strzelanie w przeciwników też jest skuteczne.
Naramiennik kłów zagłady
- Próżniowe zabójstwa wręcz zapewniają teraz więcej energii superzdolności.
- Trafienia rzutem tarczą od teraz wydłużają czas trwania superzdolności.
- Tytani mają sporo egzotyków, które pomagają w walce na pięści. Aby ten przedmiot nieco zróżnicować od reszty, zwiększyliśmy jego wpływ na waszą superzdolność i to, jak z niej korzystacie.
Wydmochody
- Skrócono czas aktywacji Serwomechanizmów liniowych w trakcie sprintu do 1.5 sekundy (poprzednio 5 sekund).
- Zwiększono obrażenia zadawane przeskokiem błyskawicy (+70% w PvP, 440% w PvE).
- Choć efekt błyskawicy Wydmochodów był nowatorski, czas potrzebny do jego aktywowania i dość niewielka siła rażenia spowodowały, że wielu graczy uznało ten przedmiot za nic więcej, niż „gacie do sprintu”. Błyskawica będzie więc teraz pojawiać się częściej i będzie znacznie bardziej zabójcza.
Czarownik
Korona burz
- Zmniejszono ogólną liczbę kumulacji Szpic przewodzących do 3 (z tym samym efektem ogólnym), a każda kumulacja Szpic przewodzących zmniejsza koszt utrzymania Burzowego transu.
- Ten egzotyk był dość podobny do Grzechu Nezareca, więc bardziej dostosowaliśmy tę broń do potrzeb Siewców Burz, którzy chcą mocno inwestować w korzystanie ze zdolności. Czarownicy nie mają również zbyt wielu egzotyków, które modyfikują ich superzdolności, a brak możliwości korzystania w pełni z korzyści Szpic przewodzących w trakcie Burzowego transu był dość rozczarowujący, więc dodaliśmy korzyść na czas trwania superzdolności, aby temu zaradzić.
Naramienniki Karnsteina
- Usunięto efekty uderzenia wręcz (odporność/mobilność/podświetlanie celu).
- Uderzenia wręcz leczą cię natychmiast, po czym przyznają ciągłe leczenie przez 8 sekund.
- W tej iteracji Naramienników Karnsteina uprościliśmy tego egzotyka, aby chodziło w nim o śmierć i leczenie. Wcześniej efekt był podzielony między uderzenia i zabójstwa, przez co doświadczenie z jego korzystania było dość niespójne. Efekt jest teraz znacznie bardziej podstawowy, więc w większości sytuacji będzie pewniejszy i bardziej efektywny.
Protokół „Gwiezdny Ogień”
- Obrażenia we Wzmacniającej wyrwie zapewniają teraz energię do granatu fuzyjnego (20%).
- Podobnie jak z butami srebrzystej Luny, chcieliśmy premiować graczy, którzy decydują się na ofensywną grę ze Wzmacniającą wyrwą zamiast bezpiecznej defensywy z Uzdrawiającą wyrwą.
Natomiast mobilizacje frakcji zaczną się we wtorek 26 czerwca o godz. 19:00 po cotygodniowym resecie. Jeśli nie udało się wam osiągnąć 50. poziomu rangi z wybraną frakcją w pierwszych mobilizacjach, możecie później kontynuować swój postęp po ponownym zaprzysiężeniu tej samej frakcji.
źródło: blog Bungie
Dodaj komentarz