Wszyscy wiemy jak olbrzymi sukces odniosło Rocket League. W niecały rok gra wygenerowała $110 milionów! Ta liczba robi kolosalne wrażenie. Corey Davis z Psyonix (producent produkcji) napisał na twitterze, iż 5 lat temu EA odrzuciła ich pomysł na Rocket League. Dzięki temu studio wydało ją samodzielnie. A to jak wiemy okazało się strzałem w dziesiątkę.
Jak widać te niezarobione dolary spędzają sen z powiek szefom Electronics Arts. Aby tak olbrzymi błąd już nigdy nie miał miejsca, elektronicy uruchomili program EA Originals. Polega on na pomocy małym studiom deweloperskim w produkcji i wydaniu ich tytułów.
Czy uda im się znaleźć taką perełkę? Ciężko wyrokować. Tymczasem poniżej możecie przeczytać oryginalną wypowiedź Davis’a:
We actually pitched the game to EA Partners in 2011, so I’m not sure what would be different this time around! https://t.co/FF59BS3Z6N
— Corey Davis (@mrcoreydavis) 16 czerwca 2016
@mrlingbot @ludovicchabant doubt it. It was a blessing in disguise. More that it’s tough to identify and fund eventual successes so early
— Corey Davis (@mrcoreydavis) 16 czerwca 2016
źródło: http://wccftech.com/ea-turned-rocket-league-2011-looking-new-indie-games-ea-originals/
Dodaj komentarz