Firewall od studia First Contact Entertainment dostanie odsłonę dedykowaną goglom PlayStation V2. Zapowiedziano część o podtytule Ultra.
Firewall: Zero Hour ukazało się na goglach wirtualnej rzeczywistości od Sony kilka lat temu. Na portalu możecie oczywiście przeczytać moją recenzję tej gry. Do odpowiedniego tekstu zabierze Was ten odnośnik. Jak zapewne doskonale wiecie, na początku 2023 roku ukażą się nowe gogle VR od japońskiego giganta – PlayStation VR2. Więcej na ich temat możecie przeczytać na przykład w poniższym newsie.
Bynajmniej nie wspominam o nowych goglach bez powodu. Okazuje się bowiem, że twórcy pierwszego Firewalla pracują nad kolejną strzelanką w tym świecie – zapowiedziano Firewall Ultra. Póki co nadal czekamy na pełnoprawny materiał z rozgrywki, który ma się niedługo pojawić. Możemy jednak obejrzeć zwiastun, w którym na pewno nie widać wiele. Aczkolwiek mam wrażenie, że śledzenie ruchów kontrolerów Sense jest zdecydowanie lepsze i bardziej precyzyjne niż w przypadku Aima oraz kontrolerów PS Move. Zobaczcie sami:
Akcja Firewall Ultra będzie się działa 5 lat po wydarzeniach z poprzedniej gry. Odwiedzimy znane lokacje i napotkamy występujące już wcześniej postaci. Jako że nowe gogle to lepsze możliwości wizualne, wiadomo, że będziemy oglądać tekstury w rozdzielczości 4K z obsługą HDR-u. Modele postaci przemodelowano, aby pokazały potencjał nowego sprzętu. Podobnym zmianom uległy mapy – niektóre dostały nawet nowe obszary oraz tekstury. Naturalnie nie zabraknie nie widzianych wcześniej grywalnych postaci oraz uzbrojenia i sprzętu. Studio First Contact Entertainemt już zapowiedziało większe możliwości dostosowania wykorzystywanego w grze wyposażenia.
Nie wiemy jeszcze, kiedy Firewall Ultra trafi na gogle PlayStation VR2. Na pewno jednak będziemy Was informować o tej grze. Pamiętacie więc, aby regularnie do nas zaglądać. Tytuł będzie zawierał zarówno tryb rozgrywki PvP, jak i PvE. Twórcy zamierzają też rozwijać swoje dzieło, dodając po premierze nowe postaci, mapy oraz bronie. Warto zaznaczyć, że produkcja ta skorzysta między innymi ze śledzenia wzroku, dostępnego w goglach. Dzięki temu mamy móc intuicyjnie zmieniać bronie oraz korzystać ze wskaźników interfejsu ekranowego. Przyznaję, że brzmi to – podobnie jak zapowiedź obsługi funkcji kontrolerów Sense – jak choćby adaptacyjnych spustów – bardzo interesująco. Dajcie nam koniecznie znać, co Wy sądzicie na ten temat.
Źródło: Blog PlayStation
Dodaj komentarz