Materiał został nagrany co prawda w trybie off-screen, ale to właściwie w niczym nie przeszkadza.
Driveclub VR na PlayStation VR został zapowiedziany w zeszłym roku jako prototyp, który działa w 60 klatkach na sekundę, ale zostanie przemielony do 120 fpsów przed startem na goglach wirtualnej rzeczywistości. Game Director Paul Rustchynsky odpowiedział wczoraj na kilka pytań nurtujących graczy w kwestii Drivecluba. Wszystko na pewno wyjaśni się podczas tegorocznych targów E3. Poniżej znajdziecie fragmenty rozmów, a także wspomniany materiał.
@boersc We’ve yet to announce our plans, expect more details at E3.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) 18 marca 2016
@Tretayuga Yes the game runs at 60fps which is then projected at 120fps. We’ve optimised the game across the board to make this possible.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) 18 marca 2016
@smiler888 We’re currently focussed on the DRIVECLUB service and VR prototyping.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) 18 marca 2016
@KeBrodie I think it looks great, you’ll just have to see for yourself and make that comparison.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) 18 marca 2016
Źródło: http://www.playstationlifestyle.net/2016/03/18/driveclub-vr-off-screen-gameplay-revealed-details-coming-e3-2016/
Dodaj komentarz