Bloober Team tłumaczy czemu Cronos: The New Dawn będzie survival horrorem w oprawie postapokalipsy. Studio chciało odmiany po Silent Hillu.
Na łamach serwisu IGN ukazał się ostatnio wywiad z Wojciechem Piejko z Bloober Team. Twórcy Cronos: The New Dawn wytłumaczyli decyzję drastycznej zmiany kierunku artystycznego. Studio przede wszystkim brało pod uwagę swój niedawno wydany remake Silent Hill 2.
Bloober szybko po premierze The Medium w 2021 roku szybko zabrał się do pracy nad nowym projektem. Piejko wspomina, że studio świadome swojego zaangażowania w tworzeniu drugiego Silent Hilla chciało się upewnić, że Cronos będzie odmienny klimatem wobec bardziej przyziemnej historii Jamesa Sunderlanda. Twórcy byli zatem zdecydowani na pójście w kierunku niezbadanym w swoim dotychczasowym portfolio.
Przedstawiciel Bloober Team podzielił się też ekscytacją studia, które chętnie wraca do klimatów fantastyki naukowej po wydanym w 2017 Observer. Nie możemy się doczekać kolejnych wieści o nowej grze Blooberów, która już teraz kreuje się na pozycję obowiązkową dla każdego fana horroru.
Cronos: The New Dawn, zabierze graczy w podróż między postapokaliptycznymi pustkowiami przyszłości i początkiem lat 80. XX wieku. W centrum wydarzeń znajdzie się zdolny do skoków w czasie Podróżnik – enigmatyczny agent tajemniczego kolektywu. Jego głównym zadaniem jest odnalezienie i ekstrakcja wybranych osób, które nie przetrwały apokalipsy. Gracze będą musieli przetrwać w niebezpiecznym świecie zniszczonym przez katastrofalne wydarzenie znane jako Zmiana.
Nowa gra Bloober Team będzie dostępna na PlayStation 5, Xbox Series X|S oraz PC. W Cronosa zagramy już w 2025 roku, choć póki co nie znamy jej dokładnej daty premiery.
Pamiętajcie, że znajdziecie nas również w mediach społecznościowych. Bardzo chętnie porozmawiamy z Wami zarówno na Facebooku, jak i w serwisie X (na dawnym Twitterze).
Źródło: GamingBolt
Dodaj komentarz