Jeżeli czekacie na Dragon’s Dogma 2, to powinna Was zainteresować pewna kwestia. Okazuje się bowiem, że szybka podróż nie zawsze będzie dobrym pomysłem.
Pod koniec marca ukaże się kolejna gra RPG z otwartym światem – Dragon’s Dogma 2. W związku z tym można byłoby się spodziewać zaimplementowania systemu szybkiej podróży. Jak informuje serwis IGN, powołując się na rozmowę przeprowadzoną z Hiedakim Itusną z Capcomu, studio zaprezentuje dość zaskakujące podejście do tego udogodnienia. Podobnie jak w poprzedniej grze z tego cyklu do szybkiego podróżowania będziemy musieli wykorzystać specjalne kamienie. Po ich użyciu zostaniemy przeniesieni do określonego punktu podróży. Natomiast nowością w „dwójce” będą tak zwane Oxcarty. Te środki transportu będą się poruszały po z góry określonych trasach, na których będą mogły czekać zasadzki. Podczas gdy będziemy walczyli z przeciwnikami, którzy postanowili się na nas zaczaić, niewykluczone, że przyleci gryf i zniszczy cały powóz, którym się wcześniej poruszaliśmy. Oxcarty mają być tanim środkiem transportu, ale na pewno nie jest to tożsame z jego bezpieczeństwem.
Capcom zamierza zachęcać nas do zwiedzania świata i odkrywania jego bogactwa w Dragon’s Dogma 2. Możemy na przykład natrafić na most, którym możemy przejść na drugą stronę. Innym razem jednak będzie on mógł być zniszczony, a my będziemy zmuszeni do szukania alternatywnej drogi. W połączeniu z dość ryzykowną szybką podróżą możemy stanąć przed wieloma interesującymi sytuacjami. Czy efekt będzie zadowalający? Tego dowiemy się niebawem.
Dragon’s Dogma 2 ukaże się na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S (oraz na komputerach PC) już 22 marca. Czekacie na tę grę? Mieliście okazję sprawdzenia „jedynki”? Dajcie nam znać w komentarzach.
Źródło: IGN
Dodaj komentarz