Studio Remedy przedstawiło zestawienie aktywności graczy za miniony rok. Jesteście ciekawi, co zostało wykonane w Control?
Kiedy Control ukazało się na początku minionego roku, dzieło studia Remedy Entertainment momentalnie spotkało się z uznaniem graczy. Tytuł ojców serii Alan Wake zapewniał niesamowicie wciągającą rozgrywkę i wiele możliwości wchodzenia w interakcje z otoczeniem. Mogliśmy ciskać w przeciwników wyrywanymi fragmentami podłoża, butlami z gazem, gaśnicami, a nawet powalonymi oponentami. Nie brakowało też broni palnej – wiele form serwobroni pozwalało korzystać z niej jak ze strzelby, wyrzutni rakiet, czy pistoletu automatycznego. Nie można zapomnieć o bardzo dobrej grafice i udźwiękowieniu. Wszystko to sprawiło, że w mojej recenzji – do której możecie przejść z poniższego odnośnika – Control uzyskało wysoką, prawie maksymalną, ocenę.
Na Twitterze produkcji pojawiła się ostatnio grafika powiadamiająca o dokonaniach graczy od kwietniowej premiery. Wynikają z niej następujące informacje:
- 58,910,239 wrogów pokonało Jesse
- 1,867,145,550 mebli zostało ciśniętych za pomocą umiejętności naszej bohaterki
- 59,598,849 przeciwników zostało przeciągniętych do walki po stronie Faden
- 1,753,606 ujęć zostało zapisanych przy pomocy Trybu Fotograficznego
- 552,634 razy uratowano świat przed zagrożeniem ze strony Syku
Już na początku lutego będzie można powrócić do Control na konsolach nowej generacji, aby grać z poprawioną stroną wizualną (dzięki wsparciu dla RTX) i w 60 klatkach na sekundę. Więcej o sposobie uzyskania dostępu do wersji dedykowanej konsolom PlayStation 5 i Xbox Series X|S możecie się dowiedzieć z mojego dawnego wpisu, do którego odnośnik znajduje się poniżej.
Control: Ulimate Edition trafi na konsole PS5 i XSX|S już 2 lutego.
Źródło: Twitter
Dodaj komentarz