Disintegration to nowy sci-fi FPS, za którego stworzenie odpowiada m.in Marcus Lehto – twórca Halo: Combat Evolved, Halo 2, Halo 3, Halo 3: ODST i Halo: Reach, który przez 15 lat był dyrektorem kreatywny w Bungie. Marcus dzisiaj jest szefem i reżyserem założonego w 2014 roku studia V1 Interactive. Po pięciu latach pracy w końcu ogłosili nam swój pierwszy projekt.
W Disintegration gracze ruszają do nieodległej przyszłości, gdzie ludzkość stanęła na krawędzi zagłady. Mając nadzieję na przetrwanie, ludzie zwracają się w stronę technologii. Poprzez proces znany jako „integracja”, ludzki mózg zostaje usunięty i chirurgicznie wszczepiony w instalację cybernetyczną. Niespodziewanie pojawia się dominująca wroga supersiła, znana jako Rayonne, która widząc swoją dominację nad ludźmi, zostaje opętana żądzą władzy. Zaczyna łapać niedobitki ludzkości i zmuszać je do cybernetycznej integracji.
Disintegration zawierać będzie pełną kampanię dla jednego gracza, w której gracz wcieli się w postać Romera Shoala, eksperta pilotażu Gravcycle, czterosilnikowego pojazdu latającego, który pierwotnie wykorzystywany był w misjach ratunkowych, a teraz został przekształcony w maszynę bojową, pełną potężnej broni. Romer dowodzi niewielkim oddziałem ruchu oporu, którego zadaniem jest ocalenie niedobitków ludzkości.
W grze, w chwili jej premiery, pojawią się też trzy różne tryby dla wielu osób, a w każdym z nich dostępne będą różne mapy. Te zaciekłe drużynowe bitwy wymagać będą dużej koordynacji, użycia jednostek lądowych z indywidualnymi zdolnościami i jednoczesnej maksymalizacji niszczycielskiej broni, dostępnej na grawicyklu. Gracze będą mogli wybrać spośród różnych załóg, z których każda posiadać będzie niepowtarzalną konfigurację broni i rolę w walce
Disintegration zostanie wydane cyfrowo w cenie 49,99$ na PlayStation 4 i Xbox One.
Dodaj komentarz