The Lord of the Rings: Gollum ukaże się na konsolach za nieco ponad 2 tygodnie. Wiadomo, jaki poziom działania gry zamierzają zapewnić jej twórcy.
The Lord of the Rings: Gollum to tytuł, na który na pewno czeka niejeden fan skradanek. Po kilku przesunięciach daty premiery wszystko wskazuje na to, że za 17 dni wreszcie będziemy mogli wcielić się w upadłego hobbita. To postać, która miała ogromne znaczenie dla losów Śródziemia, aczkolwiek wiele lat jej działalności pozostaje tajemnicą. Niedługo dowiemy się, co porabiał Gollum według studia Daedalic Entertainment. Do poznania tych informacji musimy jeszcze nieco poczekać. Nie oznacza to bynajmniej, że nie ma nowych wieści o tej trzecioosobowej skradance. Redaktor serwisu Gaming Bolt rozmawiał bowiem z Haraldem Rieglerem z wspomnianego studia. Dzięki temu wiadomo, że gra będzie celowała w rozdzielczość 2K i ma zapewnić płynną rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę. Dotyczy to oczywiście wersji na konsole nowej generacji, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S. Co więcej, od samej premiery Gollum ma zawierać dwa tryby działania – jakości i wydajności. Szczegóły na ten temat nie są jednak jeszcze znane. Zachęcam naturalnie do przypomnienia sobie moich newsów na jej temat. Zabierze Was do nich ten odnośnik. Niżej możecie natomiast obejrzeć fragment rozgrywki.
The Lord of the Rings: Gollum zadebiutuje na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Series X|S już 25 maja. Gra będzie dostępna również na komputerach, aczkolwiek na tę chwilę nie wiadomo, czy zadziała na Steam Decku. Pewne jest natomiast to, że w późniejszym terminie ukaże się również na Nintendo Switch. Zamierzacie dać szansę temu tytułowi? Jeśli tak, to koniecznie dajcie nam znać, na czym chcecie go sprawdzać.
Źródło: Gaming Bolt
Dodaj komentarz