Podczas pierwszego dnia QuakeCon at Home, udostępniono nową wersję oryginalnego Quake i przeprowadzono szereg paneli z producentami z Bethesdy. Opowiadali oni o nowościach w swoich największych tytułach.
QUAKE
Dla uczczenia 25. rocznicy premiery mrocznej strzelanki fantasy z perspektywą z pierwszej osoby, ogłoszono, że ulepszona wersja oryginalnego Quake jest już dostępna na PC, Xbox One, Xbox Game Pass na konsole i PC, PS4, Nintendo Switch oraz w trybie wstecznej zgodności na Xbox Series X|S i PlayStation 5. Natomiast natywne wersje na Xbox Series X|S i PS5, z natywną obsługą 4K w 120 FPS, będą dostępne już wkrótce w ramach bezpłatnej aktualizacji.
W ramach obchodów, Quake II i Quake III Arena także są już dostępne w Xbox Game Pass na PC w oryginalnych wersjach.
- Oryginalny Quake, wzbogacony: Poznaj autentyczną, zaktualizowaną, graficznie ulepszoną wersję oryginalnego Quake’a. Zawiera ona rozdzielczości szerokoekranowe do 4K, ulepszone modele, dynamiczne i kolorowe oświetlenie, antyaliasing, głębię ostrości oraz oryginalną ścieżkę dźwiękową i utwór przewodni stworzone przez Trenta Reznora.
- Międzyplatformowy tryb wieloosobowy online i lokalny, a także tryb współpracy: Graj w trybie online lub współpracy na podzielonym ekranie przeznaczonym dla 4 graczy albo rywalizuj w klasycznej walce w stylu retro ze wsparciem dla 8 graczy (online) lub 4 graczy (podzielony ekran). Tryb wieloosobowy wspiera rozgrywkę pomiędzy wszystkimi platformami i dedykowane serwery do matchmakingu online.
- Oryginalne i nowe dodatki: Quake zawiera oba oryginalne rozszerzenia: „The Scourge of Armagon” i „Dissolution of Eternity”, a także dwa rozszerzenia stworzone przez nagradzany zespół MachineGames: „Dimensions of the Past” i całkowicie nowe „Dimension of the Machine”.
Oficjalny zwiastun:
Sprawdźcie panel 25 Years of Quake (25 lat Quake’a) tutaj: LINK
DEATHLOOP
Podczas wczorajszego panelu, zespół Arkane Lyon zaprezentował natomiast tryb wieloosobowy w DEATHLOOP i przedstawił rozgrywkę Julianny. Polowała na kontrolowanego przez gracza Colta. Gracze na PS5 i PC, zainteresowani tą gorąco wyczekiwaną premierą, z pewnością chętnie obejrzą nowy zapis rozgrywki i interesującą dyskusję na temat wielu sposobów gry w tę immersyjną strzelankę.
FALLOUT 76
Fallout Worlds to z pewnością niepowtarzalne przygody w Appalachach z rotowanymi publicznymi światami. Aktualizacja ta da graczom więc narzędzia do budowy własnych światów! Podczas swojego panelu zespół BGS wyjaśnił, co to dokładnie znaczy i jak będzie działało.
- Publiczne światy. Rotowana seria światów w Fallout Worlds, z których każdy przedstawia Appalachy nieco inaczej. Całość tworzona będzie więc przez zespół Bethesda Game Studios. Publiczne światy będą dostępne bezpłatnie dla wszystkich graczy w Fallouta 76, którzy będą mogli dołączyć do akcji.
- Własne światy. Własne światy wynoszą personalizację serwerów prywatnych na wyższy poziom i dają subskrybentom Fallout 1st dostęp do ciekawych ustawień w Fallout Worlds. Dzięki nim będzie można stworzyć własne, naprawdę niepowtarzalne miejsca.
- II rozszerzenie codziennych operacji. Najnowsza aktualizacja codziennych operacji w Falloucie 76 wprowadza natomiast wydarzenia podwójnej mutacji co drugi weekend, nową grupę wrogów, trzy nowe lokacje i nowe nagrody!
- Więcej eksploracji: Krypta 51 jest teraz gotowa do zwiedzenia dla graczy we wszystkich trybach gry.
Sprawdźcie szczegóły podczas panelu Fallouta 76:
ELDER SCROLLS ONLINE
Matt Firor i Rich Lambert zabrali fanów do świata The Elder Scrolls Online i przedstawili najnowsze dodatki, ulepszenia graficzne i aktualizacje, które pojawią się w grze. Zaprezentowaliśmy też nowy zwiastun i pokazaliśmy nowym graczom wiele sposobów na grę w to nagradzane RPG online.
Kurz dopiero co opadł po wydarzeniach z The Elder Scrolls Online: Blackwood, ale to nie koniec spisków Mehrunesa Dagona. DLC The Elder Scrolls Online: Waking Flame kontynuuje fabułę i zawiera więc dwa nowe lochy. Ta pojawi się już 23 sierpnia, na PC/MAC i Stadia, a 8 września na konsolach. Gracze mogą teraz wypróbować ESO do 30 sierpnia, podczas wydarzenia bezpłatnej rozgrywki.
Sprawdźcie nowy zwiastun Waking Flame tutaj: LINK
Panel ESO możecie obejrzeć tutaj:
DOOM ETERNAL
Marty Stratton i Hugo Martin z id Software dokładnie opowiedzieli, co obecnie dzieje się w DOOM Eternal. Zapowiedzieli nadchodzącą aktualizację 6.66. Mieli też nowe informacje o trybie hordy, aktualizacjach BATTLEMODE i dwóch nowych poziomach eksperckich. Ujawniliśmy też zwiastun DOOM Eternal: The Ancient Gods, części drugiej na Nintendo Switch, która pojawi się już 26 sierpnia.
DOOM Eternal: The Ancient Gods – część druga | Oficjalny zwiastun na Nintendo Switch:
Obejrzyjcie panel DOOM Eternal tutaj: LINK
TESV: SKYRIM
Kilku producentów Skyrima zebrało się, by uczcić 10. urodziny gry i podzielić się wspomnieniami oraz anegdotami. Wszyscy obejrzeli też sekwencję początkową i zagrali w grę na żywo. Podczas panelu ogłoszono rocznicowy koncert – oryginalna ścieżka dźwiękowa z gry zostanie wykonana przez London Symphony Orchestra, a całość będzie można obejrzeć na żywo, podczas streamu, 11 listopada.
Ogłosiliśmy też The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition, która zawiera pełną wersję gry oraz wszystkie trzy dodatki – Dawnguard, Hearthfire i Dragonborn – a także ulepszenia z The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition. The Anniversary Edition zawiera też ponad 500 elementów z klubu twórczości, w tym zadania, lochy, bossów, uzbrojenie, zaklęcia i nie tylko.
Dodaj komentarz