15 sezon w Destiny 2 zbliża się wielkimi krokami, a w raz z nim spore zmiany, które Bungie opublikowało na swoim blogu.
Na obrazku główny widzicie zestaw żelaznego prekursora.
Od następnego sezonu zestaw ten będzie miał wbudowaną cechę Duma Żelaznego Lorda. Noszenie tego pancerza zapewnia niewielką szansę na pojawianie się wzmacniającego pryzmatu na końcu meczu Żelaznej Chorągwi. Szansa na zdobycie wzmacniającego pryzmatu rośnie w zależności od liczby wyposażonych elementów tego pancerza, przy czym maksymalnie można zdobyć cztery pryzmaty.
W zeszłym sezonie lord Saladyn wprowadził do Żelaznej Chorągwi kilka nowych egzemplarzy broni do zdobycia. Kroczący po Riis dawał niezłego kopa w Tyglu a Grzmot Archona wpadał w szał w PvE. W kolejnym sezonie pojawią się dwie nowe bronie: karabin pulsacyjny Przysięga Kuźni oraz broń boczna Gwarant pokoju. Obie bronie będą dostępne w pakietach sprzedawców oraz w ramach zleceń, nagród w meczach i sezonowej Żelaznej Chorągwi.
W tym tygodniu ujawniono także kilka modyfikacji przeciwko czempionom z 15. sezonu. Oto one:
W 15 sezonie czeka nas także osłabienie egzotyków odnawiających superzdolności
- Odłamki Galanora: Zwiększono ilość energii superzdolności przyznawanej za trafienia, ale łączna ilość możliwej do odzyskania energii wynosi teraz 50%.
- Ursa Furiosa:Do 50% ograniczono ilość możliwej do odzyskania energii superzdolności, po wykorzystaniu superzdolności.
- Czaszka mrocznej ahamkary:Zwiększono ilość energii superzdolności przyznawanej za każde zabójstwo, ale całkowita ilość możliwej do odzyskania energii została ograniczona do 50%.
- Protokół feniksa:Do 50% ograniczono ilość możliwej do odzyskania energii superzdolności po wykorzystaniu superzdolności.
- Odwaga tancerza burzy: Teraz zwraca do 50% energii superzdolności po wykorzystaniu superzdolności w zależności od liczby zabójstw.
- Stabilizatory geomagnetyczne:Usunięto możliwość doładowania energii superzdolności poprzez sprint.
Czułość kontrolera i Trakcja
Trakcja wydawała się niezbędna w PvP dla graczy korzystających z kontrolera, ale dla graczy posługujących się klawiaturą i myszą była nieprzydatna. Chcemy, aby gracze wybierali ją, ponieważ jest dostępna, a nie dlatego, że jest to konieczne dla zachowania równowagi. Gracze (również my) od dawna uważali, że maksymalna czułość kontrolera na poziomie 10. była niewystarczająca. Wprowadzamy zatem kilka zmian mających na celu zbliżenie kontrolera do klawiatury i myszy.
- Dodano opcję skalowania skrętu w sprincie (dozwolone wartości: 0,3 do 0,8)
- Usunięto modyfikację Trakcja.
- Dodano dodatkowe opcje czułości kontrolera (do wcześniejszych wartości 1-10 dodano 11-20).
- Dodano modyfikator czułości celowania (dozwolone wartości: 0,5 do 1,5).
Najnowszy wpis na blogu w ramach regularnego cyklu Tydzień w Bungie znajdziecie pod tym linkiem.
Dodaj komentarz