Dzięki wywiadowi, który przeprowadził serwis Gamebyte z twórcami Godfall, poznaliśmy nieco nowych informacji na temat gry.
Godfall będzie jednym ze startowych tytułów nowej konsoli Sony – PlayStation 5. Gra to looter slasher, w którym rozgrywka skupia się na walkach wręcz oraz zbieraniu łupu. Niedawno opublikowano film przestawiający intro gry. Możecie je obejrzeć niżej.
To bynajmniej nie wszystko, co powinno zainteresować fanów działa Counterplay Games. Wspomniany wywiad dostarczył informacji dotyczących między innymi priorytetów podczas kreowania świata.
Twórcy zdają sobie sprawę, że stworzenie nowej marki to spore wyzwanie. Trzeba umiejętnie wypośrodkować wprowadzenie gracza w niespotykany wcześniej świat, jednocześnie nie zalewając nas informacjami, ale też wprowadzając na tyle unikalnych i intrygujących elementów, żeby chciało się przebywać w tej krainie, być jej częścią. Counterplay Games wie, że ich gra jest porównywana do innych produkcji stawiających na pierwszym planie walkę, jak chociażby seria Dark Souls, czy Bloodborne. Zapewniają jednak, że nie zamierzają narzucać graczowi określonego stylu prowadzenia starć. Tylko od nas będzie zależało, czy wykorzystamy zróżnicowanie mechaniki, dzięki którym będziemy mogli celować w słabe punkty przeciwnika, wyczekując na stosowny moment do ataku, czy będziemy preferowali bardziej agresywne, prostsze podejście. W Godfall będzie można grać i tak, i tak.
Produkcja umożliwi granie tak samotnie, jak i w sieciowym trybie współpracy. Oczywiście będą układy wyposażenia wyraźnie nastawione na rozgrywkę w każdym z tych trybów, ale nie znaczy to, że będziemy zmuszeni do korzystania z określonego typu wyposażenia zależnie od tego, z iloma osobami gramy. Godfall ma stać wyborem i zapewnić graczowi sporo swobody. Pozostając jeszcze przy rozgrywce wieloosobowej, warto wspomnieć, że poziomy przeciwników będą skalowane, aby starcia nadal stanowiły pewne wyzwanie. Poświęcono również nieco miejsca kontrolerowi DualSense. Dzięki niemu będziemy mogli poczuć, z której strony jest wyprowadzane uderzenie. Przyznaję, że brzmi to interesująco i chętnie sprawdzę na własnej skórze, jak będzie to wykonane. Gra ma zawierać również opcjonalne cele do zrealizowania. Będą one polegały na walce i nie wystąpią zadania wymagające przyniesienia określonego przedmiotu.
Godfall ukaże się wyłącznie na konsolach PlayStation 5 już 12 listopada. Tytuł będzie zawierał kilka poziomów trudności, pozwalających na dostosowanie rozgrywki tak, aby przemawiała ona tak dla okazjonalnych graczy, jak i zaprawionych w boju, oczekujących sporego wyzwania.
Źródło: Gamebyte
Dodaj komentarz