Zapraszam na podsumowanie wczorajszej prezentacji na żywo Destiny 2: Porzuceni zorganizowanej przez deweloperów z Bungie.
Wczoraj o godzinie 19:00 odbył się stream na którym zaprezentowano nam nowy system modyfikacji broni oraz nadchodzące zmiany w „Time to Kill” w PvP Destiny 2.
Zacznijmy od „Time to Kill” – czasu potrzebnego do zabicia przeciwnika. Będziecie potrzebować już tylko dwóch uderzeń ręką, aby zabić gracza z przeciwnej drużyny. Jeżeli chodzi o strzały precyzyjne np. z rewolweru, to teraz wystarczą dwa pociski w głowę lub dwa w ciało i jeden w głowę, aby otrzymać killa. Przy okazji poinformowano, że arcowa umiejętność Strikera – Shoulder Charge będzie zabijać jednym ciosem. Throwing Knife będzie zadawać większe obrażenia a Golden Gun będzie trwać 2 sekundy dłużej. Rift Warlocka, który zwiększa obrażenia będzie teraz także zwiększać dodatkowo obrażenia precyzyjne.
W Destiny 2: Porzuceni modyfikacje broni zaczną odgrywać znaczącą rolę, a wczoraj zaprezentowano 10 z nich:
- Major Spec (Większe obrażenia przeciwko potężnym przeciwnikom)
- Minor Spec (Większe obrażenia przeciwko normalnym przeciwnikom)
- Radar Tuner (Radar pokazuję się od razu, gdy przestajemy celować)
- Targeting Adjuster (Szybsze dobycie broni)
- Icarus Grip (Poprawia stabilność broni)
- Freehand Grip (Większa dokładność i szybkość pocisków podczas strzelania z biodra)
- Backup Mag (Większy magazynek)
- Boss Spec (Większe obrażenia przeciwko bossom i pojazdom)
- Counterbalance Stock (Zmniejsza odrzut broni)
- Range (Zwiększa zasięg broni)
Co ciekawe, gdy zniszczymy broń z jedną z powyższych modyfikacji, to mod wróci do naszego ekwipunku. Zamontowanie moda będzie nas zawsze kosztować 5000 migotu. Mocne zmiany zostaną wprowadzone w masterworkach (mistrzowskich ulepszeniach) teraz, aby go odblokować nasza bron musi osiągnąć 10 tier. Za każdy kolejny poziom płacimy migotem, legendarnymi oraz mistrzowskimi odłamkami. 10 poziom broni będzie kosztować graczy naprawdę sporo: 10,000 migotu, 27 legendarnych odłamków oraz 17 mistrzowskich rdzeni. Będziemy mogli wtedy także wybrać, czy masterwork ma działać w Tyglu, czy w Straży Przedniej. Oczywiście każdy poziom nieznacznie będzie poprawić statystyki naszej broni.
Bungie przypomniało także, że 28 sierpnia nastąpią zmiany w slotach broni. System zostanie tak zmieniony, że nawet gracze będą mogli biegać z trzema strzelbami, co deweloper zaprezentował oczywiście na swoim streamie. Jednak amunicji na początku będzie mało, a tę zieloną będziemy musieli podnosić z pokonanych przeciwników. Pierwsze dwa sloty będą zarezerwowane dla białej i zielonej amunicji, w trzecim będzie tylko ciężka.
Podczas streamu zaprezentowano także trzy bronie egzotyczne:
Ace of Spades [rewolwer], Black Talon [miecz] oraz Wish-Ender [łuk]
Zatrzymajmy się przy tym ostatnim, ponieważ wczoraj mogliśmy w końcu zobaczyć łuk w akcji. Będziemy zbierać do niego podstawową białą amunicję, a w kołczanie znajdziemy aż 36 strzał. Jedną strzałą w głowę jesteśmy w stanie zabić przeciwnika lub dwoma w ciało – grając PvP. Łuk będzie wyposażony w bardzo fajny perk – Queen’s Wrath (Celownik będzie nie tylko podświetlał nam przeciwników na czerwono, ale także będzie nam pokazywał ich sylwetki przez ściany. Do tego łuk charakteryzuje się wysokimi obrażeniami, celnością oraz solidną stabilnością, przy tym wszystkim oczywiście długo będzie trwać zamontowanie kolejnej strzały.
Nowe bronie możecie zobaczyć także na niedawno opublikowanym zwiastunie:
Premiera Destiny 2: Porzuceni odbędzie się 4 września na PS4 i Xbox One.
źródła: https://www.vg247.com/2018/08/07/destiny-2-forsaken-combat-weapon-customization-changes/ https://www.newsweek.com/destiny-2-stream-recap-random-rolls-mods-sandbox-tweaks-detail-1061808 https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/new/
Dodaj komentarz