Długo oczekiwana przez fanów gra Styx: Shards of Darkness ukaże się w pierwszym kwartale 2017 roku na konsole PlayStation 4, Xbox One i PC. Dystrybutorem gry jest cdp.pl.
W tej części Styxa zaktualizowaliśmy silnik gry z Unreal 3 do Unreal 4. Aktualizacja ta wprowadza wiele nowości – od ulepszonej grafiki, po nowe możliwości i mechanizmy rozgrywki. Przejście na nowy silnik i dostosowanie go okazało się dosyć czasochłonne. Dlatego w celu zapewnienia graczom jak najlepszych wrażeń płynących z gry, w porozumieniu z wydawcą, firmą Focus, zdecydowaliśmy się przenieść premierę gry na pierwszy kwartał 2017 roku
– opowiada dyrektor generalny Cyanide Studio Patrick Pligersdorffer
Styx: Shards of Darkness, stworzony w oparciu o Unreal 4, wychodzi z cienia w kontynuacji pełnej nowych możliwości! Dziś prezentujemy pierwszy film z rozgrywki, w którym nasz bohater skrada się, wspina, huśta i eliminuje przeciwników w Porcie Korrangaru – misji zleconej przez jednego z klientów. To idealna okazja, by zobaczyć nowe możliwości i mechanizmy rozgrywki dodane w kolejnej części przygód Styxa.
W poszukiwaniach magicznego berła Ambasadora, skradzionego przez zmiennokształtnego elfa, Styx musi dostać się na spotkanie dyplomatyczne, wykazując się przy tym umiejętnym wykorzystaniem otoczenia i nowych zdolności rzemieślniczych. Jedna z nowinek w grze, rzemiosło, daje Styxowi nowe możliwości, np. rzucanie kokonami na większy dystans, które umożliwiają teleportowanie się z miejsca na miejsce.
Pionowy charakter poziomów, cecha ciepło przyjęta w poprzedniej części, powraca, pozwalając na obranie różnych dróg i strategii. Trzymaj się cienia, gdy jesteś na ziemi, unikaj patroli lub wspinaj się po ścianach i sufitach, by przejść niezauważonym albo atakować z powietrza. Możesz zabić lub uciec się do podstępu; wybór należy do ciebie – tylko nie daj się wykryć!
System zdobywania doświadczenia powraca w nowej, usprawnionej odsłonie. Dzięki magicznej mocy Żywicy Styx może przez krótki czas stać się niewidzialnym, a jeśli ta umiejętność zostanie rozwinięta – niewidzialni stają się także zabici przez niego przeciwnicy. Dzięki rozwinięciu umiejętności zabójcy Styx zyskuje możliwości takie jak ulepszone zabójstwa z powietrza czy możliwość zabicia przeciwnika z kryjówki, np. beczki, szafy, w których to jednym szybkim ruchem można schować ciało.
Druga część przygód Styxa opiera się na pomysłach pierwowzoru, zapewniając jeszcze więcej płynnej rozgrywki i możliwości wspinaczkowych, bogatszą fabułę z przerywnikami filmowymi, a także wzbogacony bestiariusz oraz misje poboczne dla najprzebieglejszych goblinów.
Styx: Shards of Darkness ukaże się na początku 2017 roku PlayStation 4, Xbox One oraz na PC.
Dodaj komentarz