Developerzy ze Spiders potwierdzają dodanie trybu Assist, aby „dzielić się naszą pasją z jak największą liczbą graczy”.
Wśród gier, które pojawią się w tym miesiącu, jest Steelrising, RPG akcji w stylu Souls. Akcja rozgrywa się w alternatywnej wersji historycznej rewolucji francuskiej. Gracze kontrolują Aegis, automat walczący z armią okrutnych maszyn. W nowym poście na blogu PlayStation menedżer rozgrywki Sébastien Di Ruzza opisał walkę jako opartą na formule Soulslike, „ale z unikalnym sercem gry Spiders”. W związku z tym walka z wrogami jeden po drugim badanie ich wzorców i dostrzeganie słabości jest równie ważne, jak wyczucie czasu i refleks.
Aegis ma dostęp do dziewięciu rodzajów broni w ponad 40 odmianach, od maczugi i podwójnych mieczy po karabin alchemiczny. Ma też swoje charakterystyczne wachlarze, które mogą działać również jak tarcza. Każda broń ma specjalny ruch i możliwe jest przełączanie się między dwiema broniami w dowolnym momencie, aby uzyskać maksymalny potencjał kombinacji. Broń może stać się silniejsza dzięki ulepszeniom.
Warto również zwrócić uwagę na system chłodzenia Aegis. Im więcej atakujesz, tym bardziej staje się rozgrzana, co może ją na chwilę obezwładnić. Zupełnie jak klasyczne systemy Stamina w innych tytułach typu Souls. Może jednak również użyć natychmiastowego chłodzenia, aby zmniejszyć ciepło i zadać więcej ciosów lub unik.
Wraz ze zwykłymi wrogami gracze zmierzą się z Tytanami, najtrudniejszymi wrogami w grze. Uderzają mocno, a każdy cios może być śmiertelny. Di Ruzza „naprawdę chciał, aby każda walka z bossem była epicka i zapewniała poczucie satysfakcji, gdy w końcu ich pokonasz”. Oczywiście, jeśli sprawy staną się zbyt trudne, istnieje tryb Assist, który deweloper zaimplementował „aby dzielić się naszą pasją z jak największą liczbą graczy”.
Steelrising ukaże się 8 września na Xbox Series X/S i PlayStation5. Zamknięta beta jest dostępna dla zamówień w przedsprzedaży, do gry dostępne są tam dwa poziomy.
Źródło: gamingbolt
Dodaj komentarz