Pierwszy sezon i karnet bojowy w Diablo IV będzie dostępny tuż po premierze gry. Jak jeszcze Blizzard zamierza wspierać swoją nową grę?
Sezony Diablo IV będą wzorowane na tych z Diablo III. Pierwszy z nich Blizzard udostępni tuż po premierze. Natomiast specjalnie stworzony zespół dostarczy nam do czterech sezonów rocznie. W każdym znajdą się nowe funkcje, serie zadań, przeciwnicy, legendarne przedmioty oraz inne udogodnienia. Wraz z nowymi sezonami powrócą też postępy sezonowe.
Gracze, zachęceni do ponownego zwiedzenia Sanktuarium, otrzymają ograniczone czasowo nagrody za każdy ukończony rozdział postępów sezonowych. Ostatnim etapem postępów sezonowych jest nadzwyczajnie trudne starcie z zabójczym przeciwnikiem. Tak jak w Diablo III, postępy sezonowe są darmowe dla wszystkich graczy. Ukończenie celów postępów sezonowych zwiększa także postępy w karnecie sezonowym. Karnet sezonowy zawiera zarówno darmowe nagrody (elementy ozdobne, walutę premium oraz wzmocnienia), jak i płatne nagrody.
Gdy rozpocznie się nowy sezon, wszystkie postacie z poprzedniego zostaną przeniesione do Wiecznej Krainy, gdzie wciąż będziemy mogli nimi grać, podnosić ich poziom i zbierać łupy. Aby zagrać w nowym sezonie, musimy stworzyć nową postać, by sprawdzić nowe sezonowe funkcje i zawartość, awansując na wyższe poziomy wraz z innymi graczami. Ten aspekt, w połączeniu z osiągnięciem maksymalnej liczby punktów mistrzostwa w Diablo IV sprawi, że to nasze umiejętności (zręcznościowe i strategiczne) określą, jak potężna jest nasza postać. Co więcej, dzięki temu gracze, którzy nie brali udziału w poprzednim sezonie, także będą mogli dołączyć do zabawy. Oznacza to, że w trybie sezonowym wszystkie możliwości rozwoju postaci wymagają aktywnej gry w Diablo IV. Szczegóły znajdziecie na blogu Blizzarda.
Diablo IV zadebiutuje w 2023 roku na konsole Xbox Series X/S, Xbox One, PS4 i PS5. Gra będzie obsługiwać cross-play i cross-progression. Mikropłatności mają z pewnością obejmować tylko przedmioty kosmetyczne oraz przyszłe rozszerzenia.
Dodaj komentarz