EA Sports opublikowało listę zmian już 14-tej aktualizacji gry FIFA 22. Szykują się spore zmiany w strzałach, dryblingu, czy odbiorach piłki.
Nie ulega wątpliwości, ze FIFA 22 (nasza recenzja) jest już niemal w doliczonym czasie gry i wkrótce będzie musiała ustąpić miejsca FIFA 23. Jednak zanim to nastąpi EA Sports przygotowało niezwykle ważną aktualizację, która będzie mieć znaczny wpływ na rozgrywkę. Listę zmian czternastej już aktualizacji opublikowano na oficjalnym forum gry FIFA. Jednak dzięki szybkiej reakcji fanpage Kartomania możemy już teraz zaprezentować wam najważniejsze zmiany:
Zwiększono prawdopodobieństwo wystąpienia animacji strzału „Knuckle Ball Shot” (tak zwany „spadający liść”). Po wykonaniu mocnego uderzenia w sytuacji, kiedy piłka znajduje się 0.67 metra od stopy zawodnika. Ma to na celu poprawę autentyczności, a także różnorodności tego elementu gry. Wykonanie tego zagrania nie zależy od statystyk piłkarza, lecz jego ustawienia – futbolówka musi znajdować się w odpowiedniej odległości. A dodatkowo kąt strzału powinien być skierowany w kierunku bramki.
Ball Roll Cut 180 – nowy trik w FIFA 22
Dodano nowy trik o nazwie „Ball Roll Cut 180”. Mogą go od teraz wykonać zawodnicy z czterema lub pięcioma gwiazdkami sztuczek. Aby go wykonać należy przytrzymać L1 (LB), a następnie wysunąć prawy analog w kierunku przeciwnym do tego, w którym zwrócony jest sterowany przez nas piłkarz. Następnie przesunąć ten sam drążek w tym samym kierunku, jednocześnie trzymając wspomniane wcześniej przyciski.
Znacząco zmniejszono zasięg bloków wykonywanych przez zawodników sterowanych przez SI, a także przez graczy, jednak w nieznacznym stopniu. Tym samym gra w obronie, kontrolując danego piłkarza, ma być teraz bardziej premiowana.
Znacznie zwiększono (bo o aż 17.5%) celność strzałów po ziemi (tak zwanych „szczurów”) oddawanych z „małą” oraz „średnią” mocą.
Znacząco zmniejszono zasięg, który jest wymagany do tego, żeby obrońca podjął próbę przejęcia piłki bez naszej ingerencji, co zapewne oznacza, że automatyczne odbiory zostały w ten sposób „znerfione”.
Nieznacznie zwiększono skuteczność strzałów finezyjnych w sytuacji, gdy zawodnik w momencie oddania strzału nie znajduje się pod silną presją obrońcy lub bramkarza.
Zwiększono prędkość, z jaką piłka porusza się w powietrzu po oddaniu strzału głową z „małą” (te mają teraz dużo większe prawdopodobieństwo wytworzenia niższej trajektorii lotu), „średnią mocą” oraz tych w formie lobu (niższa trajektoria).
Nieznacznie zwiększono prędkość animacji w trakcie wykonywania dryblingu, a także sztuczek takich jak „Reverse Stepover”, „Stepover” oraz „Body Feint”.
Muszę przyznać, że to naprawdę ogromne zmiany, jak na grę, która niemal jest już u schyłku zainteresowania graczy. EA Sports bardzo zaskoczyło tak imponującą aktualizacją, koniecznie dajcie nam znać w komentarzach, jak bardzo podobają wam się te zmiany.
Źródło: oficjalne forum gry FIFA / fanpage Kartomania
Może was również zainteresować:
Dodaj komentarz