Podobnie jak jego poprzednik, nadchodzący Hellblade 2 od Ninja Theory szykuje mocną premierę, jednak powody do dumy będą inne. Właśnie tak twierdzi jeden z projektantów walki w grze.
W jednym z wywiadów projektant walki Juan Fernández mówił o swojej pracy, a dokładniej o pracy jako projektant walki zarówno w oryginalnym Hellblade jak i nadchodzącej kontynuacji.
W samym wywiadzie jest kilka interesujących ciekawostek. Jedną z nich jest to, że najwyraźniej system walki oferowany przez Hellblade 2 będzie zupełnie inny niż miał jego poprzednik. Pojawi się konieczność używania przez graczy różnych ataków i kombinacji. Jak zauważył projektant, jakość Hellblade 2 znajdzie się na zupełnie innym poziomie. Sam tytuł będzie zawierał zupełnie nowe smaczki, które będą miały istotny wpływ na historię i rozgrywkę.
Podnosimy poprzeczkę by zrobić coś więcej, jednocześnie za mniej – powiedział Fernández.
Jest nas więcej niż w przypadku tworzenia pierwszego Hellblade, jednak jakość, którą udostępnimy w porównaniu z zespołem, który za tym stoi i w porównaniu z podobnymi grami… Odnoszę wrażenie, że czeka nas jeszcze sporo pracy.
To, co podoba mi się w Hellblade 2, to to, że wyraźnie zaznaczono inne podejście do produkcji. Jest wiele innowacyjnych rzeczy, które były nowe w pierwszej odsłonie, a które mają mniejszy wpływ w kontynuacji. Niemniej jednak jest cała masa innych nowych rozwiązań, które pozytywnie wpływają na rozgrywkę.
To, z czego najmniej byłem zadowolony w Hellblade 1, to brak różnorodności przeciwników. Walka na daleki dystans została stłumiona, a słabo wypadał sam balans i sposób dostrojenia systemów trudności. Wrogowie mieli za dużo życia, ogromną wytrzymałość i walki często były męczące. Mieliśmy do dyspozycji wiele różnych ataków i kombinacji, ale wrogowie tak naprawdę nie zachęcali nas do użycia jednego lub drugiego. Gracze odnaleźli dwa lub trzy ruchy, które im się podobały i ciągle je powtarzali. Wszystko to można było lepiej zbalansować. Teraz nie popełnimy tego błędu.
Senua’s Saga: Hellblade II ma się pojawić na konsolach Xbox, jednak daty premiery jeszcze nie poznaliśmy.
źródło: wccftech.com
Dodaj komentarz