Po 16 latach w Ubisoft Eric Baptizat dołączył do EA Motive, aby zostać głównym dyrektorem w nadchodzącym Dead Space Remake. Co to oznacza dla gry?
Jak możemy wyczytać z profilu na LinkedIn Erica, jego ostatnie lata upłynęły głównie na kierowaniu projektów związanych z serią Assasin’s Creed. Od smerfów z PlayStation 1 do tych ostatnich, wielkich tytułów najbardziej związane z horrorem wydaje się Monster House wydane na Play Station 2… choć oczywiście piszę to z przymrużeniem oka. Karierę Erica przejrzycie poniżej, jednak co to oznacza dla oczekiwanej przez nas gry? Czy oznacza to, że Dead Space Remake dostanie jakieś skradankowe elementy? Czy może pójdzie w stronę Dead Space 3, która nastawiona była już na mniejszą oszczędność amunicji, a bardziej stawiała na akcję? Mam szczerą nadzieję że tak się nie stanie! Chcemy horroru!
EA MOTIVE
Główny Dyrektor:
– Dead Space
UBISOFT
Główny Dyrektor:
– Assassin’s Creed Valhalla
Główny Projektant:
– Assassin’s Creed Origins
– Assassin’s Creed Unity (support)(Ps4,XboxOne, PC)
– Assassin’s Creed IV Black Flag (Xbox, Ps3, PC, Wii U, Xbox One, Ps4)
– Shaun White Skateboarding (Wii)
– James Cameron’s AVATAR (Wii, Psp)
– Surf’s Up (Wii, Ps2, Ps3, Xbox 360, Gamecube, Pc)
BEHAVIOUR
– Monster House (Conception: Ps2, Xbox,Gamecube)
– Scaler (Ps2, Gamecube, Xbox)
– Ice Age (Gba)
INFOGRAMES
– Asterix Maxi-Delirium (Ps1, PC)
– Duck Dodgers (N64)
– Les Schtroumpfs (Ps1)
Źródło: LinkedIn
Dodaj komentarz