Elden Ring jest jedną z tych gier, które wywarły na tegorocznych targach E3 największe wrażenie. Jeżeli jesteście spragnieni większej dawki informacji, ten news jest dla Was.
Elden Ring zostało po raz pierwszy ogłoszone jeszcze w 2019 roku. Podczas targów E3 dwa lata temu zapowiedziano współpracę George’a R.R. Martina (autora sagi Pieśń Lodu i Ognia) ze studiem FromSoftware. Pisaliśmy o tym w newsie, do którego zabierze Was niniejszy odnośnik. Nie wspominam oczywiście o tej grze bez kozery. Tą jest oczywiście ponowne promowanie produkcji. Pierwszym przejawem akcji marketingowej bez wątpienia jest materiał prezentujący rozgrywkę. Konrad pisał o tym w swoim newsie, natomiast sam film znajdziecie niżej.
Z pewnością wiele osób liczy na nowe informacje dotyczące Elden Ring. Jeśli, tak jak ja, nie możecie się doczekać styczniowej premiery gry, to mam dla Was dobrą wiadomość. Redakcja serwisu IGN odbyła rozmowę z Hidetaką Miyazakim, dzięki czemu możemy dowiedzieć się co nieco o Elden Ring. Zobaczmy więc, co wynika z tego wywiadu.
Nowa produkcja studia FromSoftware będzie się odznaczała największym światem spośród tych, które występowały w grach tego zespołu. Zapomnijcie więc o obszarach znanych z tytułów takich jak Bloodborne, Sekiro: Shadows Die Twice czy Demon’s Souls. Elden Ring zapewni nam największy teren do zwiedzania. Twórcy zamierzają też zachęcać nas do eksploracji. Wobec tego nie będziemy odczuwalnie karani za spadki z dużych wysokości. Oczywiście, jakiś ubytek na zdrowiu będzie nam przyznany, aczkolwiek nie będzie to wartość, przez którą mielibyśmy zrezygnować ze wspinaczki. Wywiad dostarczył również informacji dotyczących realiów przedstawianego świata, noszącego nazwę The Lands Between.
Nazwę tej krainy wymyślił sam George R.R. Martin. Pisarz będzie odpowiadał również za stworzenie historii świata oraz jego mitologii. Przyznaję, że jest to jeden z powodów, z których interesuję się Elden Ring. Martin już przy Pieśni Lodu i Ognia pokazał, ze potrafi tworzyć światy charakterystyczne, rozpoznawalne i wiarygodne. Mam wrażenie, że podobnie będzie w przypadku opisywanej gry, aczkolwiek z ostatecznym zdaniem na pewno należy poczekać do premiery. Skończmy jednak tę dywagację i powróćmy do treści wywiadu z Miyazakim. Japończyk wyjawił, że The Lands Between składają się z sześciu głównych obszarów. Te z kolei stanowią domenę głównego przeciwnika. Porządek, w którym powinniśmy się ich pozbyć ma być oczywisty, ale nie zostanie narzucony. Ostatecznie to tylko od nas będzie zależało, w jakiej kolejności będziemy starali się załatwić bossów.
Studio FromSoftware pragnie też zapewnić graczom swobodę rozwijania postaci oraz przemierzania krainy. Bynajmniej nie oznacza to, że będziemy mogli się wszędzie dostać od samego początku. Zamiast tego Elden Ring pozwoli nam dostać się do wspomnianych wcześniej obszarów na kilka sposobów. Poza tymi terenami twórcy pozwolą nam zwiedzać także katakumby, zamki i fortece. Będą one rozsiane po całym świecie. Mam wrażenie, że w związku z tym w grze będzie bardzo wiele do robienia. Tym bardziej, że nie będziemy musieli przemierzać The Lands Between samotnie. W produkcji znajdzie się bowiem czteroosobowy tryb współpracy. Niektórych oponentów będziemy mogli zdjąć po cichu, co z pewnością nierzadko ułatwi pozostanie przy życiu.
Elden Ring ukaże się na konsolach PlayStation 4 , PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X|S na początku przyszłego roku – 21 stycznia. Na ukończenie głównych misji mamy potrzebować około 30 godzin, aczkolwiek osoby chcące wykonać zadania poboczne i zwiedzać świat na pewno spędzą z grą zdecydowanie więcej czasu. Wiadomo, że produkcja pozwoli nam wytwarzać przedmioty, ale szczegóły na ten temat nie są jeszcze znane. Możecie być pewni, że damy Wam znać, kiedy tylko pojawią się nowe informacje o opisywanym tytule. Pamiętajcie więc, aby śledzić nasz portal.
Źródła: IGN, GamesRadar, Gameranx
Dodaj komentarz