Developer AurumDust ogłosił dziś, że jego skupiona na narracji taktyczna gra RPG, Ash of Gods, pojawi się także na konsolach pod koniec 2018 roku.
Barwna warstwa artystyczna, narracja w stylu „rogue-like” oraz akcja charakterystyczna dla strategicznego RPG są głównymi cechami tytułu, który gracze konsolowi korzystający z platform PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch poznają jeszcze w tym roku dzięki umowie wydawniczej z Buka Entertainment. Wersje PC, Mac oraz Linux Ash of Gods pojawią się natomiast na Steamie już 23 marca 2018 roku.
„Po rozważeniu partnerstwa z kilkoma wydawcami konsolowymi, doszliśmy do wniosku, że Buka pasuje idealnie do nas i do Ash of Gods”, powiedział Nikolay Bondarenko, CEO AurumDust. „Dzięki ich niedawnym sukcesom, takim jak Darkestville Castle oraz High Noon VR, czujemy, że jest to firma idealnie wypozycjonowana, by pomóc nam w udostępnieniu Ash of Gods szerszemu gronu odbiorców”.
„Jako Buka, zawsze szukamy nowych i ekscytujących okazji udzielenia pomocy developerom w rozszerzeniu ich rynku zbytu, zwłaszcza o konsole”, powiedział Aleksander Mikhailov, CEO Buka Entertainment. „Kiedy przyjrzeliśmy się Ash of Gods, od razu stwierdziliśmy, że jest to fantastyczna gra i jesteśmy niezmiernie zadowoleni z możliwości pracy z AurumDust w celu wydania jej na konsole”.
Ash of Gods to turowa strategia RPG okraszona o dynamicznie zmieniającej się fabule historią, w której ryzyko podejmowane przez gracza ma realny wpływ na rozgrywkę, z dodatkiem rozbudowanego, sieciowego trybu PvP. Opowieść snuta w grze jest oparta na skomplikowanych i niejednoznacznych wyborach moralnych, w wyniku których umrzeć może każda z postaci. Chwilowe korzyści mogą kosztować życie postaci, a poświęcenie innej może sprawić, że kolejny epizod gry stanie się znacząco prostszy. Ash of Gods to połączenie przepięknej szaty graficznej, bogatej ścieżki dźwiękowej, taktycznej walki i wciągającej historii, którą poznać można poprzez wielowarstwowe, interaktywne dialogi. Dzięki temu, że wszystko zależy od decyzji gracza, żadna rozgrywka w Ash of Gods nigdy nie będzie toczyła się tak, jak poprzednia.
Obok wciąż ewoluującej fabuły, gracze będą doświadczali fantastycznej oprawy wizualnej i dźwiękowej, wraz z oszałamiającymi ręcznie rysowanymi postaciami i środowiskiem, połączonymi z muzyką Adama Skorupy, znanego z takich tytułów jak Wiedźmin, Bulletstorm, Painkiller oraz Eve Online. Ash of Gods zostało już wyróżnione nagrodą „Best Game” na konferencji Game Gathering w Kijowie, oraz nagrodami „Best Game” i „Best Art” podczas White Nights Moscow 2017, jak również „Excellence in Music” i „Excellence in Narrative” podczas DevGamm Minsk 2017.
GŁÓWNE CECHY GRY ASH OF GODS:
- Narracja w stylu „rogue-like”: Kwestie dialogowe, ścieżki, którymi decydujesz się podążać, czy bitwy, które stoczysz będą miały rzeczywisty wpływ na fabułę i świat wokół ciebie.
- Tryby wieloosobowe PvP oraz PvE: Przeżyj zwroty fabuły i wespnij się wraz ze swoimi postaciami na szczyt globalnego rankingu w trybie multiplayer. Odblokuj nowe postaci i karty, a potem ulepszaj je, by tworzyć własną, unikatową strategię i taktykę.
- Inteligentne AI: które ciągle uczy się na podstawie potyczek z tobą. Żadna taktyka czy formacja nie zostanie przez AI pominięta i zapomniana!
- Pełna szczegółów, ręcznie rysowana szata graficzna: Stylistyka gry jest zainspirowana pracami Ralpha Bakshi, starymi kreskówkami studia Disney oraz twórczością radzieckiego studia animacji „Soyuzmultfilm” z lat 60tych. Animacje postaci w scenach walki powstały natomiast przy użyciu techniki motion capture i pracy prawdziwych aktorów.
- Nowe podejście do gier strategicznych: Połączenie strategii turowej i karcianej gry RPG, w której karty determinują twoją strategie, a klasy postaci taktykę na polu walki.
Stworzona i wydana przez studio Aurum Dust gra Ash of Gods zostanie wydana w marcu 2018 roku. Więcej informacji znaleźć można na oficjalnej stronie produkcji: ashofgods.com, a także profilach na portalach Facebook i Twitter.
materiały prasowe
Dodaj komentarz