Zdążyłem już przejść wzdłuż i wszerz The Phantom Pain i Ground Zeroes, ale Konami wydało dziś nową aktualizację dla obydwu produkcji. Dodano wsparcie dla PlayStation 4 Pro.
Aktualizacja oznaczona numerem 1.16 wprowadza wsparcie dla wyższej rozdzielczości i stabilniejszych animacji. Wszystko pod warunkiem grania na PlayStation 4 Pro. Jest nawet lepiej, ale musicie mieć wersję The Definitve Experience, wtedy nawet Ground Zeroes otrzyma kompatybilność z mocniejszym PlayStation 4.
Sam ponownie pobieram The Phantom Pain i Ground Zeroes na swoją konsolę, zauważyłem, że oddzielnie pobrała się aktualizacja dla pierwszej gry, a nie wiem co z drugą, ponieważ jeszcze nie pobrała się do końca. Dobrze, że poprawki nie dotyczą wyłącznie wyższej rozdzielczości, ponieważ nawet w Full HD odczujecie różnicę w działaniu i wyglądzie gry.
Osobiście nie będę w stanie sprawdzić zmian, które zaszły dzięki ciężkiej pracy Konami, ponieważ korzystam z podstawowej wersji konsoli Sony. Nawet na niej obydwie części przygód Big Bossa działają świetnie i bez problemów.
Dziwi mnie późna aktualizacja gry, choć z drugiej strony podobnie postąpili autorzy Wiedźmina 3. Niemniej jednak cieszę się, że niektórzy gracze będą mogli sprawdzić grę w wyższej rozdzielczości. Sam jestem ciekaw, czego dokonało Konami, ale na ten moment nie będę w stanie sprawdzić efektów.
Cieszę się, że Konami nie porzuciło Metal Gear Solid V The Phantom Pain i od czasu do czasu pojawiają się aktualizacje gry. Jedna z nich dodała nawet kolejną, grywalną postać. Jest nią Ocelot, choć możemy nim grać jedynie podczas infiltracji baz innych graczy (FOB). Dzięki temu nie jesteśmy skazani na granie wyłącznie głównym bohaterem produkcji.
Na powyższym zrzucie ekranu widać, że Ground Zeroes (kupiony oddzielnie) nie otrzymał aktualizacji wdrażającej kompatybilność z PlayStation 4 Pro. Na razie oznacza to, że jedynie posiadacze The Definitive Experience będą się cieszyć z wyższej rozdzielczości w prologu do The Phantom Pain.
Mam nadzieję, że to nie ostatnia aktualizacja i Japończycy nadal będą wspierać grę. Szkoda, że dodają mało nowej zawartości, ale skupianie się na usuwaniu błędów w grze i dodaniu wsparcia dla PlayStation 4 Pro też jest ważne. Do dziś The Phantom Pain i Ground Zeroes nie były przystosowane do większej mocy obliczeniowej konsoli Japońskiego potentata branży gier wideo.
źródło: https://twitter.com/metalgear_en
Dodaj komentarz