Vampyr to RPG akcji rozgrywający się w Londynie od studia Dontnod Entertainment.
Focus Home Interactive opublikowało nowe szczegóły i obrazki z Vampyr, gry od twórców Life is Strange. Tym razem mamy informacje na temat systemu walki.
Uzbrojony w różne rodzaje konwencjonalnej broni do walki wręcz i na dystans, Jonathan Reid może atakować i unikać wrogów ładując w ten sposób pasek Blood Gauge. Po jego naładowaniu można wykorzystać potężne wampirze ataki.
Od przebijania wrogów, przez wysysanie krwi na dystans, Johnathan wypełnia pasek Blood Gauge podczas każdej z tych sytuacji. Wszystko to sprawia, że jego wampirza przypadłość bierze górę nad ludzką stroną. Nie ma wtedy najmniejszego znaczenia, kto i w jaki sposób go powstrzymuje. Bez mrugnięcia używa niszczących czarów i swoich nadzwyczajnych zdolności.
Nieliniowe drzewko umiejętności pozwala odblokować poprzez zdobywanie doświadczenia coraz potężniejsze ataki i zdolności. Kolejność nie ma znaczenia, co też pozwala graczom na tworzenie własnych archetypów, pasujących do ich stylu rozgrywki. Można grać agresywnie i zadawać ogromne obrażenia albo dokonywać to w bardziej bezpieczny sposób trzymając przeciwników na dystans.
Umiejętności można rozwijać na dwa różne sposoby. Dla przykładu, Spring to umiejętność, która pozwoli błyskawicznie doskoczyć do oddalonego wroga i zadać duże obrażenia obszarowe lub też zapewni tymczasową nieśmiertelność. Od nas zależy, jaką drogę rozwoju wybierzemy.
Vampyr ukaże się na PlayStation 4, Xbox One i PC w 2017 roku.
Źródło: http://gematsu.com/2016/09/vampyr-details-combat-system
Dodaj komentarz