Głównie chodzi tutaj o stałe fragmenty.
FIFA 17 ma być czymś nowym, wprowadzać świeżość, której już dawno brakuje w tej co roku pojawiającej się serii traktującej o piłce nożnej. Oprócz wizualnych uniesień związanych z nowym silnikiem mają pojawić się też pewne nowości w samej rozgrywce.
Główny producent gry Sam Rivera opowiedział troszkę na temat tych zmian. Przede wszystkim potwierdził, że stałe fragmenty, które przez wiele lat nie ulegały żadnym aktualizacjom, tym razem doczekały się swojej przebudowy. Rivera nadmienił, że chodzi zasadniczo o oddanie graczom większej swobody i kontroli.
Przykładem mogą tu być rzuty rożne, w których celowanie w tym roku będzie zupełnie inne. Będzie można za pomocą kursora wskazać miejsce, w które ma polecieć piłka. Dodatkowo zawodnicy pozostający w polu będą również pod kontrolą gracza, dzięki czemu będzie można wysuwać ich na lepsze pozycje, aby zdobyć bramkę. W przeciwieństwie do poprzednich odsłon jest to duże udogodnienie, co więcej nie trzeba już liczyć na szczęście czy oby komuś z drużyny uda się zgarnąć piłkę.
Pozostałych zmian należy doszukiwać się w rzutach karnych, wolnych jak i rzutach z autu. Teraz będzie można kontrolować sposób podejścia piłkarza do piłki przy wykonywaniu rzutów karnych, to samo tyczy się wolnych. Będzie można zadecydować, jak daleko chcemy cofnąć zawodnika przed wykonaniem dośrodkowania. Jeśli chodzi o rzuty z autu, to teraz będziemy mogli podejść odpowiednio blisko do bocznej linii, aby zająć lepszą pozycję, jak również zamarkować rzut, aby zmylić przeciwnika.
Źródło: http://attackofthefanboy.com/news/fifa-17-set-many-gameplay-changes/
Dodaj komentarz