Zespół Sony uaktualnił oficjalną japońską stronę internetową gry, uwalniając kilka screenów i sporo informacji na temat funkcji internetowych.
Dzielenie się rozgrywką jest niemal takie samo, jak widzieliśmy w testach alfa, czyli maksymalnie trzech graczy (w tym gospodarz i dwóch gości) grają razem. W celu rozpoczęcia kooperacji gospodarz wykorzystuje „Lulling Bell”, a goście „Small Resonant Bell”.
Rozgrywka kończy się w momencie, gdy boss obszaru zostanie pokonany. Goście będą odsyłani do własnego świata, po czym otrzymają nagrodę. Jeśli gospodarz lub goście umrą, sesja się nie powiedzie, to nasi towarzysze również będą wysyłani z powrotem do ich własnego świata. Z tą różnicą, że teraz bez nagrody. Sesja będzie również zakończona, jeśli jest używany „Parting Shot”.
Jak już wiemy, gracze będą mogli zostawiać wiadomości o nazwie „memoirs” (pamiętniki/wspomnienia) i przeczytać wiadomości pozostawione przez innych graczy.Gdy gracze umierają, zostawiają nagrobek widoczny przez innych graczy połączonych w Internecie. Dotykając go będą mogli zobaczyć powtórkę śmierci i zobaczyć jej przyczynę.
W Chalice Dungeons można zobaczyć „złudzenia”, zasadniczo duchy innych graczy, którzy są w tym samym obszarze. Może to stanowić pewne porady i wskazówki jak dalej postępować. Istnieją dwa rodzaje Chalice Dungeons: normalne lochy i generowane lochy. Oba są odtwarzane online lub offline, ale trzeba być online w celu wygenerowania lochu. Trzeba być także online, aby pobrać jeden z serwerów. Oczywiście będzie możliwość dzielenia się wygenerowanymi lochami z innymi graczami.
Wreszcie, wymagania PlayStation Plus: abonament będzie potrzebny do gry online i udostępniania lochów, ale nie będzie potrzebne, aby pobrać aktualizacje i dane lochów innych graczy.
Poniżej można podziwiać zdjęcia opublikowane na japońskiej stronie Bloodborne.
Dodaj komentarz