Na początku tego tygodnia ukazał się Batman: Arkham Shadow. Studio Camouflaj wypuściło pierwsze poprawki do swojego tytułu.
Bez wątpienia Batman: Arkham Shadow jest z gier, na które bardzo czekali fani wirtualnej rzeczywistości. W ten wtorek tytuł zadebiutował na goglach Meta Quest 3 oraz Meta Quest 3S. Jestem w trakcie przechodzenia tej produkcji. Nie dotarłem jeszcze nawet do połowy, ale póki co jestem zachwycony. Moim zdaniem to idealne przeniesienie mechanik i klimatu z Batman: Arkham Asylum oraz Batman: Arkham City na grunt wirtualnej rzeczywistości. Moje pełne wrażenia opiszę oczywiście w recenzji. Kto wie, może moje odczucia jeszcze się zmienią? Czas pokaże. Pewne natomiast jest to, że można już pobierać hotfix oznaczony jako V1.01. Oto niektóre z poprawek, które wnosi ta aktualizacja:
- Naprawiono wyłączanie się gry w pewnych momentach
- Rozwiązano problem z niepoprawnie działającymi gadżetami w efekcie pewnych ustawień systemu
- Zadbano, aby deszyfrator działał poprawnie w późniejszych rozdziałach
- Ramię gracza nie powinno już blokować się w jednym miejscu po wykonaniu pewnych czynności
- Naprawiono wentylacje, o które gracz wcześniej nie mógł się zaczepić
- Soniczne batarangi są już sprawne nawet po tym, jak gracz resetuje etap po aktywowaniu batarangu
- Naprawiono punktacje trybu wyzwań łowcy
- Gracz nie będzie już widział dwa razy tego samego przerywnika filmowego
- Nie będziemy już mogli utknąć na ekranie ładowania jeżeli wczytaliśmy ponownie grę podczas wczesnego etapu śledczego
- Wszystkie istotne postaci ładują się już w przerywnikach filmowych
- Poprawiono zachowanie przeciwników podczas walk
- Brakujące znajdźki pojawiają się teraz na mapie
- Zwiększono głośność wiadomości głosowych
Pełną listę zmian w Batman: Arkham Shadow znajdziecie na Discordzie gry. Produkcja ta jest dostępna wyłącznie cyfrowo w angielskiej wersji językowej. Opisywana produkcja trafiła na wyłączność gogli Meta Quest 3 oraz Meta Quest 3S. Na tę chwilę studio Camouflaj nie zamierza przenosić swojej produkcji na inne platformy.
Źródła: X, Discord
Dodaj komentarz