Jeżeli zdarzało się Wam utknąć podczas przechodzenia jakiejś gry, to może zainteresuje Was rozwiązanie opracowywane przez Sony. Szczegóły znajdziecie oczywiście w rozwinięciu newsa.
Niewykluczone, że Sony pracuje nad opcją, która przyda się wielu graczom. Jak bowiem zauważył portal DualShockers, powołując się na stronę GameRant, japoński gigant zgłosił projekt patentowy na funkcję auto-play. Zaimplementowanie jej w działanie aktualnych lub przyszłych konsol miałoby pozwolić graczom na pominięcie części gier. Za ukończenie problematycznych sekcji zgodnie z tym projektem odpowiadałaby sztuczna inteligencja.
Jednym z rozważanych sposobów implementacji jest emulowanie zachowania gracza. Przyznaję, że brzmi to interesująco. Mimo że nie jestem fanem szukania dróg na skróty, to odpowiednio wykorzystana sztuczna inteligencja wydaje się ciekawym bajerem. Oczywiście sam patent nie stanowi potwierdzenia, że taka funkcja trafi do konsol. Niemniej jednak warto obserwować tę kwestię i starania Sony na ten temat.
Czy Wy skorzystalibyście z opcji automatycznego przechodzenia gier? Może ułatwiłyby one niektórym graczom sięgnięcie po tytuły, które z samego założenia są trudne? Chodzi mi oczywiście o soulslike, a więc między innymi o Elden Ring.
Pojawia się tutaj pytanie, czy tworzenie wymagających produkcji miałoby jakikolwiek sens? Czas pokaże. A jakie jest Wasze nastawienie do takiego wykorzystania sztucznej inteligencji? Dajcie nam o tym koniecznie znać w komentarzach.
Źródło: DualShockers
Dodaj komentarz