Już za nieco ponad dwa tygodnie ukaże się Assassin’s Creed: Mirage. Studio Ubisoft pokazało jedną z najważniejszych cech serii – system parkouru.
Assassin’s Creed: Mirage, jak wiadomo od niemal samego początku, ma sięgać do korzeni serii. W związku z tym studio Ubisoft kreuje swoją produkcję jako grę nastawioną przede wszystkim na skradanie. Oczywiście, jak na ten cykl przystało, nie może zabraknąć płynnego przemierzania świata. Wygląda na to, że Bagdad został zaprojektowany wprost idealnie do parkouru. Bardzo podoba mi się możliwość przebiegania przez budynki. Ruch ten był dostępny również w Assassin’s Creed III oraz Assassin’s Creed: Unity i ja bardzo cieszę się z jego powrotu. Niżej możecie zobaczyć krótki fragment przemierzania miasta przez Basima. Natomiast stąd przejdziecie do mojej recenzji odświeżonej „trójki”.
Assassin’s Creed: Mirage ma być zdecydowanie mniejszą grą niż ostatnie 3 części cyklu. Mirage powinno nam zapewnić rozgrywkę na około 20-25 godzin. Tytuł ten ukaże się na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Series X|S. Będzie dostępny również między innymi na komputerach. Datę premiery ustalono już na 5 października. Czekacie na przygody Basima? Dajcie nam znać w komentarzach!
W międzyczasie zachęcam oczywiście do przeczytania moich poprzednich newsów o nadchodzącej odsłonie. Do odpowiednich wpisów zabierze Was ten odnośnik.
Źródło: Twitter
Dodaj komentarz