W ostatnim czasie poznaliśmy szczegóły dotyczące walki i areny, potwierdzono wiele możliwych zakończeń oraz to, jak wyglądać będzie edycja kolekcjonerska Armored Core 6.
Armored Core 6: Fires of Rubicon firmy FromSoftware ukaże się 25 sierpnia. Zagramy w niego na Xbox One i Series oraz PlayStation 4 i 5. Niedawno ujawniono pierwszy gameplay z mechowego tytułu akcji i wygląda to nieźle. W nowym wywiadzie na PlayStation Blog, dyrektor gry Masaru Yamamura szczegółowo przedstawił walkę.
Yamamura najpierw omówił Assault Boost: „to akcja ofensywna, która pomaga zmniejszyć dystans między wrogami i pozwala szybko przejść z dalekiego dystansu na bliski”. Możesz też dzięki niej łączyć ataki bronią. „Powiedzmy, że aktywujesz Assault Boost, aby zbliżyć się do wroga, używając jednocześnie ognia z karabinu maszynowego i salwy rakietowej, aby go oszołomić. Następnie użyjesz ostrza pulsacyjnego, aby zadać bezpośredni cios w walce wręcz, gdy będziesz już blisko”.
Uderz mecha wystarczająco dużo razy, a zostanie on oszołomiony, przez co stanie się bezbronny. Ciągłe uderzenia i ciężkie ataki zadają obrażenia od oszołomienia, a ich ilość zależy od broni i odległości. Jeśli chodzi o ogólną prędkość poruszania się, Yamamura opisał ją jako „gdzieś pomiędzy Armored Core 3 a Armored Core 5. Ale Armored Core 6 został opracowany, aby wzmocnić zmiany tempa i walki. Dzięki natychmiastowym wybuchom prędkości i nagłym zmianom tempa, walka może często osiągnąć zawrotne wyżyny powiedzmy Armored Core 4.”
Możemy również oczekiwać masywnych walk z bossami. Od ogromnych helikopterów bojowych i ciężko opancerzonych ruchomych wieżyczek po bezzałogowe ciężkie maszyny burzące, które są zaprogramowane do masowego miażdżenia intruzów. W pojedynkach zmierzymy się także z innymi „humanoidalnymi” mechami, co może zająć „kilka prób i trochę eksperymentów z wyposażeniem AC, aby w pełni nauczyć się i dostosować do harakterystyki bossa”.
Personalizacja
FromSoftware dużo mówiło o personalizacji mecha, a do wyposażenia jest kilka podstawowych części i broń. Masz cztery sloty na uzbrojenie: po jednym w każdej ręce i dwoma noszonymi. Do wyborów są, chociażby karabiny plazmowe, rakiety kasetowe, bazooki, broń do walki wręcz.
„Jednym z aspektów, na którym skupiliśmy się w Armored Core 6, są bronie do walki wręcz, wyposażone wyłącznie w lewej ręce. Mogą one obejmować miotacz bomb kasetowych, piłę łańcuchową lub ostrze pulsacyjne, lance i inne. Ponieważ główną bronią jest broń palna, broń do walki wręcz jest bardziej nastawiona na indywidualne podejście.” Co więcej, można tworzyć niestandardowe malowania.
Arena i możliwe zakończenia
Powraca również Arena, gdzie gracze walczą z „szerokim wachlarzem specjalnie dostosowanych mechów” w różnych bitwach. Gdyby tego było mało, Armored Core 6: Fires of Rubicon będzie miało wiele zakończeń. W miarę przechodzenia kolejnych etapów gry, nowe ścieżki staną się dostępne.
Edycja kolekcjonerska i premium
Edycja kolekcjonerska będzie kosztować 229,99 dolarów (około tysiąc złotych) i będzie zawierać:
- Grę podstawową
- Ekskluzywny Steelbook
- Naklejki
- Artbook
- Odznaki z przypinkami
- Cyfrowa ścieżka dźwiękowa
- Figurka 19cm
Zamówienia przedpremierowe na edycję kolekcjonerską są już dostępne w sklepie Bandai Namco Entertainment Europe.
Dla prawdziwych fanów serii, którzy chcą mieć najlepszy pakiet, Edycja Premium będzie zawierać wszystko z Edycji Kolekcjonerskiej z dodatkiem 32cm figurki.
Edycja Premium będzie kosztować 449,99$ (1900zł), również jest już dostępna w sklepie Bandai Namco .
Źródło: Gamingbolt, onemoregame
Dodaj komentarz