Trzeci dzień, trzeci news o Atomic Heart, tym razem trochę o wsparciu poprzednich generacji.
Dyrektor Mundfish Robert Bagratuni poinformował, że Atomic Heart wyciśnie wszystko, co się da z Xbox One i PlayStation 4. Zespół developerów poświęcił sporą część swojego czasu optymalizacji silnika z myślą o poprzednich generacjach konsol. Domyślnie Unreal Engine obsługuje tylko jeden wątek. Zarówno PlayStation 4, jak i Xbox One mają procesory z 8 wątkami. Czyli, jak już widzicie, siedem z tych wątków się nudzi w trakcie grania. Nie oznacza to, że nie są one dostępne dla programistów. Dodanie obsługi pełnej możliwości tych procesorów stanowiło większość prac nad optymalizacją tego tytułu. Dzięki temu gra ma działać bardzo dobrze na starszych konsolach. Jak będzie w praktyce, dowiemy się 21 lutego. Gra obok PlayStation 4 i Xbox One, ukaże się też na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X|S.
Źródło: Gamingbolt
Dodaj komentarz