Jak zapewne wiecie Callisto Protocol zbiera mieszane opinie, a dużo krytyki pada w kierunku optymalizacji gry, która broniła się jedynie na Play Station.
Protokół Callisto jest już dostępny i chociaż oczekiwania wobec duchowego następcy Dead Space były wysokie, odbiór gry był mieszany. Jedną z rzeczy, za które została skrytykowana, jest słaba optymalizacja techniczna, w szczególności na Xboksie i PC. Miłośnicy spiskowych teorii już snuli hipotezy o możliwej ingerencji Sony prowadzącej do pogorszenia jakości na innych platformach. Dyrektor generalny Striking Distance Studios, Glen Schofield, stanowczo uciął te pogłoski. We wpisie z Twittera czytamy, że deweloper współpracował z PlayStation nad przechwytywaniem danych o wydajności dla przerywników filmowych i niczym więcej:
„Nie wykonali żadnej dodatkowej pracy nad grą” – napisał. Od premiery Striking Distance Studios wydało szereg łatek do survival horroru. Poprawiających jego stan techniczny i wydajność na wszystkich platformach. Deweloper pracuje obecnie również nad zawartością popremierową gry. Rozpocznie się w lutym za sprawą darmowej aktualizacji, która doda między innymi tryb gry plus. Już wkrótce nasza recenzja gry. A jak wasze wrażenia?
Źródło: gamingbolt
Dodaj komentarz