Studio Motive określa kluczowe kwestie dotyczące remake’u Dead Space. W Microsoft Store pojawiła się oficjalna strona gry.
Twórcy Dead Space omawiają swoją perspektywę na klucze aspekty tego, co charakteryzuje remake oraz ich podejście do przywrócenia tak ikonicznej gry. Zachowując przy tym oczywiście wierność oryginałowi. Najnowsza publikacja na blogu gry zatytułowana “Remaking a Classic”, zawiera przemyślenia kluczowych osób zaangażowanych w projekt:
- Philippe Ducharme, Senior Producer
- Roman Campos-Oriola, Creative Director
- David Robillard, Technical Director
„Cała gra będzie miała postać ciągłej serii ujęć. Od samego początku gry do jej końca nie będzie żadnych cięć kamery ani ekranów wczytywania – nie licząc śmierci bohatera. Pomieszczenia Ishimury są teraz w pełni ze sobą połączone, więc można przejść od A do Z, zwiedzić cały statek i wrócić do poprzednich, już ukończonych lokacji, aby zebrać przedmioty, które się przegapiło – to coś nowego. Całe doświadczenie jest teraz ciągłe”.
Powiedział Philippe Ducharme, Senior Producer
Natomiast dziś w Microsoft Store pojawiła się oficjalna strona gry. Możemy na niej zobaczyć trzy fantastyczne zrzuty ekranu oraz poznać szczegółowy opis.
Premiera Dead Space zaplanowana jest na 27 stycznia 2023 roku na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X|S.
Dodaj komentarz