Zapowiedziano trzy tryby, w których będziemy mogli odpalić Forespoken, oraz obiecano wykorzystanie adaptacyjnych spustów.
Forespoken to gra, która na konsolach ukaże się wyłącznie na PS5. Dlatego nadchodzący tytuł RPG akcji od Square Enix będzie musiała sprostać wysokim oczekiwaniom. Zwłaszcza w dziale wizualnym i technicznym. Czego więc możemy się spodziewać po wydajności i rozdzielczości gry na PS5?
W rozmowie z Ungeek producent kreatywny Raio Mitsuno potwierdził, że Forspoken będzie miał trzy oddzielne tryby wizualne na PS5. Dostępny będzie też tryb wydajności, który będzie działał w rozdzielczości 1440p i 60 klatkach na sekundę. Dostępny będzie również tryb graficzny, który będzie miał rozdzielczość 4K i odświeżanie 30 klatek. Na koniec przewidziano osobny tryb Ray Tracing, choć nie jest jeszcze wiadoma jego rozdzielczość i wydajność.
Tymczasem reżyser gry, Takeshi Aramaki, potwierdził również, że gra będzie wykorzystywać unikalne funkcje DualSense „Naprawdę uwzględniliśmy wiele unikalnych funkcji sprzętowych PlayStation 5, kiedy tworzyliśmy tę grę” — powiedział Aramaki. „Na przykład, używając adaptacyjnych spustów, dodaliśmy dodatkową informację zwrotną, gdy używasz różnych rodzajów magii. Mamy wiele różnych magicznych zaklęć, których możesz użyć w grze, a planiści i projektanci usiedli i opracowali, jak odróżnić informacje zwrotne, które otrzymujesz od kontrolera dla każdego z magicznych zaklęć”.
Premiera Forspoken zapowiedziana jest na 24 maja 2022 na PS5 i PC.
Źródło: gamingbolt
Dodaj komentarz