Ghost of Tsushima już jutro otrzyma wersję reżyserską. Aby nam o tym przypomnieć, PlayStation wrzuciło nowy zwiastun gry.
Ghost of Tsushima ukazało się na konsolach PlayStation 4 nieco ponad rok temu. Dzieło studia Sucker Punch Productions (autorów między innymi serii inFamous) okazało się być świetnym tytułem. Rozgrywka była i nadal jest niesamowicie wciągająca, a grafika zachwyca. Miało to przełożenie na ocenę, którą wystawiłem wspomnianej produkcji. Niewiele brakowało, a przygody Jina Sakai dostałyby maksymalną notę. Po udaniu się na tę stronę możecie się dowiedzieć, jakie jest moje zdanie o opisywanej produkcji. Natomiast już w piątek, jutro, PS4 oraz PS5 dostaną odświeżone perypetie Jina. Przygotowano w związku z tym nowy zwiastun. Możecie go oczywiście obejrzeć niżej.
Co nowego w Director’s Cut?
Wydanie reżyserskie będzie zawierało podstawową zawartość gry, ale też szereg nowości. Jedną z nich będzie nowy teren do zwiedzania – wyspa Iki. Będzie ona stanowiła lokację, w której znajdziemy kolejne misje główne, zadania poboczne czy znajdźki. Będziemy też mogli głaskać kolejne, po lisie, zwierzę, a także wykorzystać w walce konia. Więcej o zmianach pisałem naturalnie w jednym z wcześniejszych newsów. Ten odnośnik zabierze Was do stosownego wpisu. Zachęcam też do obejrzenia jeszcze jednego materiału z rozgrywki.
Director’s Cut na PS5
Ghost of Tsushima: Director’s Cut ukaże się wyłącznie na konsolach PlayStation 4 i PlayStation 5 już jutro. Niestety aktualizacja nie będzie darmowa dla osób, które posiadają Ducha Cuszimy na PS4. Wersja reżyserska oprócz nowej wyspy zaoferuje pełną obsługę adaptacyjnych spustów pada DualSense. Dzięki temu będziemy mieli poczuć pod naszymi dłońmi podłoże, po którym porusza się Jin. Natomiast adaptacyjne spusty potrafią lepiej wczuć się w łucznika, jako który może działać Sakai. Warto też wspomnieć o synchronizacji ruchu warg do japońskiego dubbingu oraz o wsparciu dla przestrzennego dźwięku 3D. Jeśli nie jesteście pewni, czy interesuje Was Director’s Cut, śledźcie nasz portal. Już niebawem pojawi się moja recenzja wspomnianego wydania.
Co z postępem i trofeami z Ghost of Tsushima?
Mam też dobrą wiadomość dla tych z Was, którzy grali już w Ghost of Tsushima na PlayStation 4. Studio Sucker Punch Productions poinformowało już jakiś czas temu, że postęp będzie można przenieść do nowej wersji gry. Teraz jednak poznaliśmy szczegóły. Wystarczy mieć zapisy lokalnie, na dysku konsoli, a następnie wybrać stosowną opcję z menu głównego. Pamiętajcie więc, aby pobrać swoje ewentualne zapisy z chmury i mieć je na dysku twardym Waszych konsol przed uruchomieniem Director’s Cut. Wyjaśniono też sprawę z trofeami. Mimo że będzie osobna lista dla pucharków zdobywanych w odświeżonej wersji gry, odblokowane odznaczenia będą wpadały automatycznie (za wyjątkiem dwóch trofeów) po wgraniu zapisu do tej produkcji. Z pewnością ułatwi to wielu osobom zdobycie drugiej platyny w Ghost of Tsushima. Pamiętajcie, że Director’s Cut ukaże się na PS4 i PS5 już jutro, 20 sierpnia.
Źródło: Twitter
Dodaj komentarz