Deathloop otrzymało nowy materiał. Twórcy tej produkcji, studio Arkane, wyjaśnia w nim mechaniki gry i zarys fabularny.
Deathloop to tytuł, który niebawem ukaże się na konsolach PlayStation 5. Jeśli nie wiecie jeszcze, czym jest ta gra, twórcy przygotowali dla Was odpowiedni wstęp filmowy. Możecie go obejrzeć poniżej.
Głównym bohaterem Deathloop i postacią, w którą się wcielimy będzie zabójca uwięziony w pętli czasowej. Obudzimy się na wybrzeżu miejsca o nazwie Blackreef, mając przed sobą jedno zadanie – wyeliminowanie 8 celów. Wszystkie te osoby, Wizjonerzy, muszą być zabite w ciągu 24 godzin, aby przerwać pętlę. Powtarza ona bowiem wciąż, bezustannie, jeden dzień. Nie znaczy to bynajmniej, że rozgrywka będzie taka sama za każdym powtórzeniem pętli. Między jej kolejnymi obiegami możemy zachować swoje odblokowane specjalne umiejętności oraz bronie. Te możemy dodatkowo ulepszać za pomocą odnalezionych reliktów. Więcej o rozgrywce możecie przeczytać w moim wcześniejszym wpisie.
Twórcy zapowiadają, że niewątpliwie zginiemy w tej grze – to nie raz. Blackreef to miejsce, w którym zagrożenie czyha na każdym kroku. Wizjonerzy mają na swoich usługach wielu zwykłych podwładnych, pragnących pozbawić nas życia. Nie można też zapomnieć o Juliannie– profesjonalnej zabójczyni, zamierzającej zrealizować kontrakt na nas. Jednak mimo śmierci będziemy mogli wykorzystać zgromadzone informacje do odpowiedniego pozbycia się celów – nakłonimy ich do stawienia się w określonym miejscu, a następnie zlikwidujemy ich w sposób, jaki uznamy za stosowny. 8 Wizjonerów będzie się poruszało w czterech dzielnicach miasta odznaczających się czterema epokami historycznymi, a więc można spodziewać się intrygujących widoków. Znając możliwości Arkane Studios – ojców takich produkcji jak seria Dishonored, czy Prey – możemy być pewni ciekawych doznań wizualnych.
Deathloop ukaże się na konsoli PlayStation 5 już 21 maja. Gra będzie dostępna w pełnej polskiej wersji językowej i wykorzysta funkcje charakterystyczne dla kontrolera DualSense. Dzięki temu na przykład o zacinającej się broni poinformuje nas silny opór stawiany przez adaptacyjne spusty pada.
Źródło: Bethesda
Dodaj komentarz