10 grudnia Cyberpunk 2077 ukazał się na konsolach. Niestety nie obyło się bez problemów, do których odnieśli się twórcy, wyciągając pomocną dłoń do graczy.
Cyberpunk 2077 niewątpliwie był jedną z najbardziej wyczekiwanych gier ostatnich lat. Po wielu przesunięciach premiery dzieło studia CD Projekt RED ukazało się ostatecznie na konsolach starej i nowej generacji. Niestety, nie uniknięto jednocześnie problemów technicznych. Okazało się bowiem, że na PS4 i XONE stabilność rozgrywki pozostawia wiele do życzenia. Twórcy podróży w Night City zdają sobie sprawę z bolączek graczy i wciąż pracują nad poprawieniem swojego dzieła. Zapowiedziano już kolejne łatki, mające poprawić grę. Jeśli jednak nie chcecie czekać na te aktualizacje, możecie zwrócić swoją kopię produkcji. Możliwość zwrotu dotyczy obu wydań tytułu – fizycznego oraz cyfrowego.
Cyberpunk 2077 na PS4 i XONE jest dręczony między innymi przez spadki liczby klatek na sekundę. Gra potrafi się też niespodziewanie wysypać do głównego menu konsoli – nawet grając na nowej generacji w ramach wstecznej kompatybilności. Mimo tego jednak prywatnie uważam, że to bardzo dobra, wciągająca produkcja, którą trzeba załatać, aby była jedną z najlepszych pozycji ostatnich lat. Niżej możecie przeczytać moje pierwsze wrażenia po spędzeniu ponad 20 godzin w Night City.
Cyberpunk 2077 jest dostępny w pełnej polskiej wersji na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X|S. W przyszłości tytuł otrzyma darmową aktualizację do wersji na nową generację, dzięki czemu doświadczymy między innymi technologii RTX. Póki co śledzenie promieni w opisywanej produkcji jest dostępne wyłącznie na komputerach.
Źródło: Twitter
Pizda a nie gra
Polacy to cebule