Ghost of Tsushima, gra studia Sucker Punch, nie przestaje być rozwijana. Tym razem możemy się dowiedzieć, co trafi do trybu wieloosobowego.
Kiedy w lipcu miałem okazję sprawdzić Ghost of Tsushima, nie ukrywałem mojego zachwytu. Studio Sucker Punch stworzyło fenomenalną grę, od której trudno się oderwać. Mimo kilku wad doskonale bawiłem się w tym tytule, na co spory wpływ miała rewelacyjna oprawa graficzna. Przygody Jina dostały w mojej recenzji – którą możecie przeczytać niżej – aż 9 punktów na 10. Do dziś uważam, że ta ocena idealnie pasuje do tej produkcji, a Sucker Punch nie zapomina o swoim dziele.
Nieco ponad dwa miesiące temu ogłoszono, że gra dostanie tryb rozgrywki wieloosobowej – Legendy. Pozwalają nam one przeżyć nową przygodę wspólnie z kilkoma graczami, a nasi przeciwnicy są bardziej demoniczni niż w podstawowej wersji tytułu. Legendy są dostępne za darmo i już możemy przechodzić ze znajomymi specjalnie dedykowane misje, ale to nie wszystko, co wiadomo o opisanym niżej trybie.
Już dzisiaj w Ghost of Tsushuma: Legendy pojawia się zestaw tygodniowych wyzwań i nowa zawartość: misje dla dwóch/dwojga graczy, 4-osobowe misje surwiwalowe odznaczające się wykorzystaniem różnego rodzaju modyfikatorów rozgrywki oraz poziom trudności Koszmar. Zespoły, które zdobędą w nim najwyższy wynik, będą ujęte w tabelach rankingowych wieńczących poszczególne tygodnie. Natomiast już za tydzień, 30 października, w grze pojawi się pierwszy rajd. Istotny jest brak matchmakingu, a więc, aby móc sobie poradzić z wyzwaniem, wskazane będzie posiadanie własnej 4-osobowej ekipy. Rekomendowany jest także minimalny poziom KI wyposażenia wynoszący 100.
Ghost of Tsushima jest dostępne wyłącznie na PlayStation 4. Gra skorzysta na wstecznej kompatybilności, dzięki której będziemy grali we wspomniany tytuł na PS5 w 60 klatkach na sekundę i będziemy mieć do czynienia z jeszcze krótszymi czasami ładowania. Przyznaję, że brzmi to intrygująco w kontekście oryginalnej gry – nawet na podstawowej wersji PS4, na której sprawdzałem Cuszimę, czasy ładowania były błyskawiczne. Już 19 listopada zobaczymy, co to oznacza na PS5.
Źródło: VideoGamer
Dodaj komentarz