Twórcy muszą dopracować system.
Twórcy Rocket League to jedni z najbardziej aktywnych zespołów wdrażających rozgrywkę pomiędzy platformami. Od wielu lat gracze mogą rozegrać mecz w Rocket League z posiadaczami innego sprzętu. Problem polegał jedynie na tym, że gracze nie mieli jak ze sobą rozmawiać. Aby temu zaradzić twórcy chcieli zaimplementować system RocketID, który miał temu zaradzić. System miał pojawić się jeszcze w tym roku, ale niestety prace nad nim się odrobinę opóźniły.
Twórcy we wpisie na swoim blogu wyjaśnili, że podjęli taką decyzję o wydłużeniu prac nad systemem aby zapewnić, że jest on jak najbardziej stabilny i intuicyjny. Możemy jednak podejrzewać, że prace opóźniły się także ponieważ po ostatnich zmianach w polityce Sony twórcy mogą pracować nad pełną rozgrywką między platformową na PS4.
żródło: https://www.eurogamer.net/articles/2018-10-18-rocket-league-cross-play-party-system-delayed-until-2019?fbclid=IwAR02QT8S8KlUqYOFcnlvb8ECYDLL-IDh_7sfIIrNJfmn86lY6b-TyzZ2RvY
Dodaj komentarz