Blizzard właśnie udostępnił wszystkim graczom Overwatch nową postać – Brigite.
Poznajcie Brigitte — niegdyś panią inżynier, która stała się giermkiem Reinhardta, by bronić potrzebujących.
NAJWAŻNIEJSZE ZMIANY
Nowy bohater: Brigitte (Wsparcie)
Brigitte Lindholm to inżynier o niezrównanych zdolnościach w budowie pancerzy oraz dzielna wojowniczka, która walczy na pierwszej linii frontu w obronie sojuszników.
Zdolności inżynieryjne oraz zbroja Brigitte czynią z niej doskonałą postać wsparcia, która potrafi zabezpieczać teren w trakcie walk i zapewniać leczenie oraz pancerz swoim sojusznikom. Głównym uzbrojeniem naszej bohaterki jest ciężki Rakietowy Korbacz, którym wykonuje zamaszyste ciosy trafiające wielu przeciwników. Trzaśnięcie umożliwia Brigitte wyrzucenie korbacza przed siebie, trafianie oddalonych wrogów i odrzucanie ich. Z każdym ciosem pasywna zdolność Brigitte o nazwie Wsparcie zapewnia pobliskim sojusznikom leczenie z upływem czasu.
Zdolność Tarcza Osłonowa powoduje, że Brigitte aktywuje przed sobą barierę energetyczną, która absorbuje ograniczoną ilość obrażeń i chroni znajdujących się za nią sojuszników. Kiedy ta osłona jest aktywna, młoda Lindholm może wykonać Rąbnięcie Tarczą, aby rzucić się do przodu i ogłuszyć pierwszego wroga na swojej drodze. Umiejętności inżynieryjne pozwalają Brigitte tworzyć Pakiety Regeneracyjne, które natychmiast leczą rany sojuszników lub zapewniają im pancerz, jeśli mieli już maksimum zdrowia. Kiedy Brigitte dysponuje pełną energią, może aktywować swoją superzdolność Natchnienie – jednoczące pobliskich sojuszników wezwanie do broni, które zapewnia im pancerz i zwiększa szybkość ruchu Brigitte, aby mogła poprowadzić drużynę do walki.
Więcej informacji o Brigitte można znaleźć na jej stronie .
Brigitte będzie dostępna w trybie Rywalizacji w 10. sezonie. Więcej informacji można znaleźć tutaj.
ZMIANY OGÓLNE
Ogólne
- Zmieniono nazwę graffiti Złomiarza Strach na Wróble na Chochoł.
- Zaktualizowano zwycięską pozę Toast Łaski.
AKTUALIZACJE BOHATERÓW
Sombra
- Hakowanie
- Jeśli użycie zdolności zostanie przerwane przez otrzymane obrażenia, rozpocznie się czas odnowienia trwający 2 sek.
- Użycie zdolności będzie odtąd częściej przerywane w sytuacji, gdy cel zniknie z pola widzenia bohaterki.
Komentarz twórców: Usuwamy również trwające 0,1 sek. okno czasowe podczas hakowania, w trakcie którego użycie zdolności nie mogło zostać przerwane przez utratę celu z pola widzenia lub zdolności innych bohaterów, takie jak Powrót Smugi czy Bariera Cząsteczkowa Zarii. To okno czasowe powstało po to, aby hakowania nie przerywały niewielkie obiekty, takie jak słupy z latarniami. Wprowadziliśmy jednak osobną poprawkę tego problemu, więc niewielkie obiekty nadal nie powinny mieć wpływu na zdolność Sombry.
AKTUALIZACJE INTERFEJSU
Ogólne
- Na ekranie informacji o drużynie wyświetlają się teraz informacje o ładowaniu superzdolności członków drużyny.
POPRAWKI BŁĘDÓW
Bohaterowie
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Rakietowemu Ciosowi Pięści Zagłady posuwanie się naprzód, jeśli bohater został trafiony Podbródkowym wrogiej Pięści Zagłady.
- Naprawiono błąd, który czasem uniemożliwiał graczom wycelowanie Rakietowego Ciosu, jeśli bohater znajdował się naprzeciwko wroga.
- Naprawiono błąd, który pozwalał graczom przeskakiwać nad Rakietowym Ciosem Pięści Zagłady, gdy znajdowali się na wzniesieniu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że działanie Fali Sejsmicznej Pięści Zagłady było przerywane, jeśli nie mógł zbliżyć się do celu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że licznik czasu odnowienia Podbródkowego Pięści Zagłady nie wyświetlał się, jeśli na bohatera oddziaływała zdolność blokująca ruchy (np. Uderzenie Grawitonowe Zarii lub Potrzask Złomiarza).
- Naprawiono błąd, który powodował opóźnienie czasu odnowienia Rakietowego Ciosu Pięści Zagłady, jeśli na bohatera oddziaływała zdolność blokująca ruchy (np. Uderzenie Grawitonowe Zarii lub Potrzask Złomiarza).
- Naprawiono błąd, który powodował, że Rakietowy Cios Pięści Zagłady nie trafiał we wrogów znajdujących się blisko bohatera.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że informacje o bohaterach zlikwidowanych przez Złomiarza przy użyciu Mord-Opony nie wyświetlały się w podsumowaniu informacji o śmierci, jeśli cel miał długą animację śmierci (np. Mech D.Vy)
- Naprawiono błąd, który powodował, że Regeneracja Łaski aktywowała się natychmiastowo, jeśli bohaterka otrzymywała obrażenia mając pełny zasób zdrowia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że skrzydła Łaski oddzielały się od jej ciała w skórce Zhuque podczas zwycięskiej pozy Toast.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że informacje o bohaterach zlikwidowanych przez Moirę przy użyciu Kuli Biotycznej nie wyświetlały się w podsumowaniu informacji o śmierci, jeśli działanie kuli kończyło się w momencie śmierci wroga.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty wizualne Zniknięcia Moiry wskazywały na kierunek, w którym udawała się bohaterka podczas działania tej zdolności.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Reinhardt nie mógł chwytać wrogów używając Szarży.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że kawałki dyni, którą Reinhardt uderzał swoim Młotem Rakietowym w emotce Zmiażdżenie dyni, nie były widoczne.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Hak na Łańcuchu Wieprza pojawiał się w górnej części ekranu przeciwnika, jeśli atakował nim wrogą Łaskę używającą Walkirii.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zaliczanie zabójstw dokonanych przez Sombrę Hakowaniem jako śmierci z udziałem elementów otoczenia.
- Naprawiono błąd, który czasem powodował, że podczas Ukrycia Sombra była widoczna dla przeciwników i nie wyświetlał się komunikat „Wykryto”.
- Naprawiono błąd, który czasem powodował, że Teleporter Symmetry nie przenosił bohaterów, jeśli wchodząc do niego używali zdolności zwiększających szybkość ruchu (np. Rakietowy Cios Pięści Zagłady).
Mapy
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre obiekty (np. wózki z pamiątkami) blokowały pociski na mapie Blizzard World
Interfejs
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przyciskowi „Przywróć domyślne” zresetowanie wszystkich ustawień w zakładce opcji społecznościowych.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze usuwali znaki w polu tekstowym „Zapisz najciekawszy moment”, jeżeli przytrzymali przycisk usuwania, kiedy mieli ustawione poniżej 60 klatek animacji na sekundę.
- Naprawiono błąd, który powodował, że interfejs użytkownika pokazywał dwa punkty kontrolne na mapie z jednym punktem kontrolnym podczas gry dowolnej.
Dodaj komentarz