Blizzard wczoraj wieczorem wydał aktualizację, której wszyscy fani Łaski bardzo się obawiali
Przyjrzyjmy się kolejnym zmianom, które przeszła wczoraj Łaska:
- Walkiria
- Nie powoduje już, że Wskrzeszenie działa natychmiast.
- Nie zapewnia już dodatkowego ładunku Wskrzeszenia.
- Zmniejszono o 50% przyspieszenie zapewniane przez Anioła Stróża podczas aktywacji Walkirii.
- Skrócono czas działania z 20 do 15 sekund.
Komentarz twórców: Ostatnie zmiany umiejętności Wskrzeszenie u Łaski pomogły przeciwnikom w kontrowaniu tej bohaterki, ale dzięki Walkirii mogła ona nadal dostatecznie często korzystać z Wskrzeszenia, negując w znacznym stopniu efekty tych zmian. Dodatkowo zmniejszamy mobilność Walkirii zapewnianą przez Anioła Stróża i skracamy czas działania, aby obniżyć ogólną moc tej zdolności.
Z mojego punktu widzenia zmiana ta jest dobra tylko dla esportu, zwykli gracza zostają od wczoraj pozbawieni jednego z najsilniejszy ultów. Nie ma co się oszukiwać, od wczoraj odpalanie ulta grając Łaską będzie tylko służyć do uratowania własnego życia i grupowego leczenia lub boosta obrażeń, wcześniej można było szybko podnieść dodatkowo dwóch graczy. Teraz mało tego, że wskrzesić można tylko jednego, to trwa to prawie dwie sekundy! Tak więc najsilniejszy ult jakim jest wskrzeszanie poległych graczy powoli znika już z publicznej gry. Teraz kluczowym elementem w dążeniu do wygranej będzie przeważenie w teamfightach, bez szans na naprawę popełnionych błędów w postaci wskrzeszenia.
Sama Łaska raczej z rozgrywek nie zostanie usunięta przez graczy, ponieważ jej promień leczenia oraz dodatkowych obrażeń nie uległ zmianie i nadal będzie bardzo przydatny w niejednym meczu. Natomiast, jak już wspominałem dla samego esportu, głownie dla trwającej Overwatch League zmiana ta wpłynie tylko na podniesienie poziomu widowiska. Nieraz oglądamy wiele fantastycznych akcji, jak zawodnik zabija efektownie 2-3 bohaterów przeciwnej drużyny, tym czasem przylatuje Łaska na ultcie i szybko podnosi dwóch z nich. Cały wysiłek tego pierwszego gracza idzie na marne, a przecież nie o to chodzi w esporcie, wskrzeszanie bohaterów nie jest tak widowiskowe, jak efektowne wykorzystanie skilla do zabicia kilku przeciwników i przesunięcia szali wygranej na swoją stronę. Jestem pewny, że w drugim sezonie OWL nie zobaczymy już Mercy w profesjonalnych rozgrywkach.
A co wy myślicie o ostatnim nerfie Łaski? dajcie mi znać w komentarzach!
Pozostałe zmiany, które wprowadził wczorajszy patch:
Złomiarz
- Mina Ogłuszająca
- Teraz zadaje mniej obrażeń celom znajdującym się dalej od centrum wybuchu.
Komentarz twórców: Złomiarz z powodzeniem wykorzystuje mnogość opcji zapewnianych przez podwójny ładunek Miny Ogłuszającej, ale okazuje się, że teraz zbyt łatwo zadawać gwałtowne obrażenia na znacznym obszarze. Dzięki tej zmianie złomiarz nadal może zadawać podobnie duże obrażenia, ale teraz musi celniej rzucać minę.
Ogólne
- [XB1] Dodano obsługę rozdzielczości 4K na Xbox One X
Bohaterowie
- Naprawiono błąd, który powodował, że tekstury twarzy i włosów D.Vy nie wczytywały się po wybraniu skórki Czarny kot.
Obrazek główny ALIVE by Seiorai on DeviantArt
Dodaj komentarz