Kilka dni temu Mike Ybara na Twitterze został zapytany o to, w jaki sposób Xbox One X obsłuży monitory z rozdzielczością 1440p (2560×1440). Sam nie udzielił odpowiedzi, ale przekierował ją do Kevina Gammilla, jednego z inżynierów odpowiedzialnych za Projekt Scorpio.
I *knew* you were going to ask that, just ran out of space. On X, we will effectively output native over HDMI in this case at 1440p.
— Kevin Gammill (@CmdrDesslock) November 1, 2017
W przypadku gier wyświetlających grafikę w tej rozdzielczości, występują trzy scenariusze:
- dla ekranów FullHD (1080p) zostanie ona zsupersamplowana do tej rozdzielczości,
- w przypadku 4K rozdzielczość zostanie podbita do 2160p,
- zaś przy 1440p nic nie ulega zmianie i gra będzie renderowana w natywnej rozdzielczości.
Dla porównania Sony PlayStation 4 Pro w tym przypadku zawsze wyświetla obraz w 1080p.
Źródło: Twitter
Dodaj komentarz