Duże rozszerzenie do Uncharted 4: Kres Złodzieja od grudniowego ogłoszenia zaczyna odsłaniać coraz więcej kart na swój temat. Poniżej możecie przeczytać kilka informacji na temat Uncharted: The Lost Legacy, niestety nadal nie znamy dokładnej daty premiery czy ceny. Wiemy tylko, że gra ukaże się w tym roku, i będzie dostępna dla posiadaczy przepustki sezonowej za darmo, reszta będzie mogła się w nią zaopatrzyć zarówno cyfrowo jak i na płycie, nawet nie posiadając podstawowego Uncharted 4.
- Akcja gry toczy się w południowej części Indii.
- Będą „piękne, wielkie krajobrazy do przemierzania i odkrywania, poczucie zaskoczenia na każdym rogu” zdaniem Kreatywnego Reżysera Shauna Escayga.
- Historia dzieje się od sześciu do 12 miesięcy po wydarzeniach z Uncharted 4: Kres Złodzieja. Zaczyna się od poszukiwania bezcennej relikwii znanej jako „Kieł z Ganesh” i połączenia Chloe Frazer i Nadine Ross. Obie nie zawsze patrzą „w tą samą stronę”, ale muszą współpracować, aby uzyskać kieł od dygnitarza wojskowego imieniem Asav.
- Naughty Dog chciało odświerzyć Chloe, bo jest to ciekawa postać z mroczniejszymi zasadami moralnymi w porównaniu do Nathana Drake’a. „Oboje są poszukiwaczami skarbów. Drake ma trochę kompleksem bohatera, a Cloe chce być numerem jeden, pierwszą, tą główną” powiedział pisarz Josh Scherr. Chloe rozpoczyna polowanie na Kieł.
- Wygląd Nadine jest częściowo konsekwencją jej działań w Uncharted 4: Kres Złodzieja. Z upadkiem Shoreline, jest ona bezrobotna i zdesperowana. Dyrektor kreatywny Shaun Escayg powiedział, że Chloe potrzebuje kogoś z wojskowym doświadczeniem i Nadine jest „prawdopodobnie najbardziej racjonalną i praktyczną postacią, jaką wprowadziliśmy” w serii Uncharted, słynącą z „bezpośredniego podejścia”.
- Zdaniem reżysera kreatywnego Shauna Escayga, Chloe i Nadine są „przeciwieństwami”. „Chloe jest spontaniczna i impulsywna, a Nadine jest jak książka, zorganizowana. Dobrze dzięki temu pasują do siebie”. Reżyser gry Kurt Margenau dodał „Obie są na pozycjach do których nie przywykły. Chloe pod względem dowodzenia, a Nadine przyzwyczaiła się do prowadzenia show, a jest obecnie jako „wynajęty pistolet”. Obie zastanawiają się jak to pójdzie”
- Rozgrywka w Uncharted: The Lost Legacy jest podobna do Uncharted 4: Kres Złodzieja. Dodano oczywiście nowe rozwiązania do których twórcy doszli po zakończeniu prac nad czwartą częścią, żeby ulepszyć nasze dotychczasowe doświadczenia.
- Jeśli chodzi o projektowanie poziomów, począwszy od jednej „kluczowej części” gry, zespół chce zapewnić bardziej ekspansywne środowisko, które daje graczom więcej sposobów na eksploracje w ich własnym tempie. Reżyser gry Kurt Margenau nazywa to „największym obszarem, jaki kiedykolwiek miało Uncharted”.
- Uncharted 4: Kres Złodzieja stawało się coraz większe, i musiało liczyć na ustępstwa w niektórych ogromnych miejscach, takich jak Madagaskar, ale Uncharted: The Lost Legacy nie będzie, bo skorzysta z ulepszonego procesu produkcji, w którym nawet pięć zespołów pracuje nad jedną lokacją na raz.
- Poziomy będą obejmować różne wyzwania, od podróżowania, zagadek środowiskowych, strzelanin, sekretów po nowe ukryte skarby, różnorodność środowiskowa (bujne dżungle, grzmiące góry, starożytne świątynie itp.) i nie tylko.
- Nowe bronie takie jak pistolet z tłumikiem, C4 i zwiększony wybór opcji dostępnych do walki z kontry. Reżyser Kurt Margenau wyjaśnił: „Jest nowy układ walki, gdzie możemy pominąć, okrążyć i podejść z dowolnego kierunku. System walki jest większy i bardziej organiczny, z większą dowolnością dla gracza i większą liczbą opcji skradankowych”
- Jest nowa mechanika otwierania zamków, która nadal jest opracowywana przez deweloperów. Naughty Dog zakupiło prawdziwy zestaw do otwierania zamków, żeby ćwiczyć przy opracowywaniu gry.
- Pakiet ikonicznych akcji z Uncharted powróci. Reżyser Kurt Margenau, stwierdził też, że będą też „rzeczy, których nigdy nie zrobiliśmy”
- Nathan Drake nie pojawi się jako postać w Uncharted: The Lost Legacy. Pisarz Josh Scherr wyjaśnił „Bawiliśmy się kilkoma możliwymi pomysłami, włączając w to Nate’a jako drugorzędną postać. Ale wszystko czego próbowaliśmy wydawało się zbędne, ponieważ wszystko to łączyło się z Uncharted 4. Uznaliśmy, że teraz w ogóle nie będziemy dotykać Nathan Drake”
Poniżej jeszcze małą galeria z nadchodzącej produkcji.
Źródło: http://gematsu.com/2017/03/uncharted-lost-legacy-preview-discusses-level-design-characters-no-nathan-drake-cameo
Dodaj komentarz