Na Twitterze reżyser gry Paul Rustchynsky podzielił się z entuzjazmem obsługą plików PNG w zrzutach ekranu dla Driveclub.
One other great thing for 3.0 which those taking photos in #DRIVECLUB will love is support for PNG screen captures! https://t.co/HBC00Id4P6
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) wrzesień 2, 2015
Tryb zdjęć w Driveclub zapewnia niezwykle realistyczne fotografie, a format PNG nie będzie miał żadnych strat jakości, ponieważ używa on kompresji bezstratnej w przeciwieństwie do JPG, który używa kompresji stratnej.
@HarryBarnes Even the JPEG images before were 1080 resolution, but the compression on PNG is MUCH better! (the file size is bigger though)
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) wrzesień 2, 2015
Inną ciekawostką, o której wspomina Paul jest wprowadzenie prywatnych lobby. Funkcja jest od dawna w fazie tworzenia, ale do tej pory studio nie zrealizowało owej funkcji. Sądząc po tweecie nie będziemy musieli czekać tak długo – ponieważ prywatne lobby dostaniemy jeszcze w tym roku.
@KiloCharlie08 They’re very much happening and you’ll be playing them this year for certain, but I can’t give you a date just yet.
— Paul Rustchynsky (@Rushy33) wrzesień 2, 2015
Dodaj komentarz