Path of Exile 2 od Grinding Gear Games wchodzi w fazę wczesnego dostępu już w przyszłym miesiącu (po trzytygodniowym opóźnieniu). Choć więcej szczegółów zostanie ujawnionych przed premierą (szczególnie w odniesieniu do gry końcowej), deweloper opublikował obszerne materiały z tegorocznego Tokyo Game Show.
Dyrektor gry, Jonathan Rogers, z Shuhei Yoshidą z Sony przedstawia liczne aspekty gry RPG akcji. Zaczyna od Najemnika i tego, jak może on wykorzystywać automatyczną broń i materiały wybuchowe do zadawania obrażeń. Wojownik jest prawdopodobnie bardziej intrygujący, ponieważ gracze mogą łączyć różne umiejętności, by uzyskać różne efekty.
W przeciwieństwie do Path of Exile 1, dostosowywanie i wkładanie Gemów Wsparcia do umiejętności jest znacznie łatwiejsze. Sama walka również ewoluowała. Przedstawiono również fragmenty rozgrywki Mnichów wraz z nową walką z bossem w stopniowo zmniejszającej się przestrzeni. Inna arena wymaga od graczy walki z wrogami w cieniu, by uniknąć bezpośrednich obrażeń ze źródła energii. Istnieje również tryb współpracy na jednym ekranie.
Path of Exile 2 wchodzi w fazę wczesnego dostępu już 6 grudnia 2024. Pojawi się na konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Dokładny zakres wprowadzanej treści nie został jeszcze ujawniony.
źródło: gamingbolt.com
Dodaj komentarz