EA SPORTS zaprezentowało dziś trzeci i jednocześnie ostatni materiał Deep Dive zagłębiający się w poszczególne elementy F1 24
Nowe wideo skupia się przede wszystkim na usprawnieniach torów oraz kierowców w F1 24. A także na innych ulepszeniach, których celem jest zwiększenie realizmu i podniesienie poziomu immersji.
Zespół odpowiedzialny za grę znacząco przerobił tory najbardziej docenione przez społeczność, w tym Silverstone oraz Circuit de Spa-Francorchamps. Dzięki tym zmianom fani będą mogli odczuć każdy wyboisty odcinek, krawężnik czy wahania wysokości charakterystyczne dla kolebki Brytyjskiego GP oraz cieszyć się nowymi, przeprojektowanymi odcinkami belgijskiego Spa. Deweloperzy zaktualizowali również tory Lusail International Circuit oraz Jeddah Corniche Circuit, przybliżając je do ich rzeczywistych odpowiedników.
F1 24 wprowadza nowe dźwięki kierowców w trakcie wyścigu, inspirowane prawdziwymi sytuacjami podczas zmagań F1 oraz bardziej zróżnicowane przerywniki filmowe. Samochody wszystkich dziesięciu zespołów zostały skrupulatnie odtworzone przy wykorzystaniu szczegółowych danych CAD. Te w połączeniu z technologią Ray-Traced Dynamic Diffuse Global Illumination odpowiadają za poprawę oświetlenia, cieni i odbić na karoserii. Udoskonalenia tegorocznej wersji gry obejmą także ulepszone modele kierowców, z pełnym renderowaniem włosów oraz ulepszonymi shaderami oczu i skóry.
W najnowszej odsłonie serii gracze dostaną do dyspozycji więcej ikon niż kiedykolwiek wcześniej. W tym Pastora Malonado, Jamie’ego Chadwicka oraz, dostępnych jedynie w F1 24 Champions Edition, mistrza roku 1976 – Jamesa Hunta czy 7-krotnego zwycięzcę Juana Pablo Montoyę. Po raz pierwszy fani będą mogli rozpocząć karierę kierowcy jako jedna z ikon. Mogą też zatrudnić któregoś z legendarnych kierowców do swojego zespołu w trybie MyTeam.
Dodaj komentarz