Dambuster Studios wyjaśnia, w jaki sposób system FLESH umożliwia zadawać zombie realistyczne obrażenia. Jest przy tym przesadzony i zabawny.
Dead Island 2 napotkał opóźnienie do 28 kwietnia. Dambuster Studios regularnie publikuje aktualizacje, a ostatnio spotkało się z Game Informer, aby porozmawiać o systemie FLESH. Materiał filmowy pochodzi z trwającej kompilacji z listopada 2022 r., więc mogą występować naprawione już błędy.
Fully Locational Evisceration System for Humanoids (FLESH) to proceduralny system gore. W zależności od tego, gdzie gracz uderza, obrażenia pojawiają się realistycznie, niezależnie od tego, czy jest to broń biała przedzierająca się przez warstwy, czy broń obuchowa miażdżąca kości. Starszy programista renderowania Aaron Ridge i techniczny dyrektor artystyczny Dan Evans-Lawes rozmawiali również o tym, jak to się zmienia w zależności od rodzaju zwalczanych zombie.
Dead Island 2 zmierza na Xbox One, Xbox Series X/S, PS4, PS5 i PC.
Źródło: gamingbolt
Dodaj komentarz