SIFU ukaże się na konsolach już na początku przyszłego roku. Natomiast dziś pojawiły się nowe informacje o poziomach trudności.
SIFU zostało zapowiedziane w lutym bieżącego roku podczas State of Play. Produkcja otrzymała od tego momentu kilka filmów promocyjnych. Nie oznacza to bynajmniej, że nie ma żadnych tajemnic związanych z dziełem studia Sloclap. Póki co wiedzieliśmy, że śmierć spowoduje odrodzenie z jednoczesnym posunięciem się w latach. Nie było jednak pewności co do poziomów trudności. Dziś jasne jest, że SIFU będzie umożliwiało rozgrywkę tylko na jednym z góry ustalonym poziomie. Oczywiście nie jest wykluczone, że twórcy w przyszłości dodadzą alternatywne stopnie trudności rozgrywki. Będzie to zależne od odbioru wśród graczy, co pozwala mieć nadzieję na zawartość popremierową. Niżej możecie obejrzeć przykład rozgrywki w opisywanej grze.
W wywiadzie z serwisem MP1st twórcy zdradzili również, że jeśli ktoś będzie mistrzem mechanik gry, to będzie mógł ukończyć grę bez ani jednego zgonu. Tym samym oczywiście postać gracza nie zestarzeje się, co będzie niosło ze sobą konsekwencje – zarówno pozytywne, jak i negatywne. Ale jakie dokładnie? Na to pytanie odpowiedź poznamy po premierze tytułu.
SIFU trafi na konsole poprzedniej i nowej generacji PlayStation już za kilka miesięcy – 8 lutego przyszłego roku. Zamierzacie zagrać w tę produkcję?
Źródło: MP1st
Dodaj komentarz